Boeken van vakantie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Misschien ben ik wel erg vroeg om dit onderwerp aan te snijden maar we ja in januari komen de vakantie boeken weer voor van de zomer.
    We gaan altijd lekker 2 weekjes weg normaal maar nu vragen we ons af waar moeten we echt heel goed rekening mee houden en wat is lekker voor de kleine. normaal gaan we naar spanje maar wanneer zouden we het beste kunnen gaan? is het wel verstandig om naar het uitenland te gaan?
    wie kan ons tips geven. we gaan in juni, eind augustus of september.

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Sommige mensen gaan met een baby al ver weg op vakantie. Alles kan, als je het maar goed voorbereid. Wij gaan normaal naar Frankrijk, maar volgend jaar slaan we een keertje over, omdat onze kleine man dan nog maar 1/2 jaar oud is. Wij kiezen volgend jaar voor óf thuis blijven óf een vakantie in eigen land. Wij hebben nog 2 kids (2 en 6 jaar), dus wij moeten er ook rekening mee houden wat zij leuk vinden. Als je alleen een baby hebt zou ik gaan voor comfort, want dat is wel fijn met een kleintje dat ook nog regelmatig een dutje doet.

Succes met uitkiezen!

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wij gaan komende zomer gewoon zoals elk jaar (alleen afgelopen jaar even niet ;) ) met Iman naar Marokko, naar de familie van mijn man.

4. Niet meer actief

Hoi Fleur,

Ik zat al met hetzelfde probleem. Moet in januari mijn vakantie al doorgeven op het werk. Weet nog niet wat we precies gaat doen. Iemand tips voor toch een vakantie waarin je wat doet/ziet en met een baby. Wel buitenland!

5. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik zou als je comfort zoekt een lekker vakantiehuisje huren....kan in binnen- en buitenland.

Wij gaan gewoon lekker kamperen waarschijnlijk in Nederalnd.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij hebben al geboekt, en gaan naar een boerderij in het Sauerland (Duitsland).We wouden eerst ook verder, maar hebben het toch niet gedaan, misschien gaan we volgend jaar wel naar Italie.
    Maar wij zijn geen types die met een klein kindje ver weg gaan, en al helemaal niet met het vliegtuig.

7. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    nou voor mij dus omgekeerd...morgen voor het eerst met kleintje op vakantie...naar nederland dus.. heel eng want het is zo koud, en hebben niet dezelfde produkten.. gelukkig heeft mijn vader onze kamer klaar met bedje voor me meisje..maar ben erg beniuewd hoe het gaat in het vliegtuig!

Deel Deze Pagina