Wij willen in oktober een midweek weg en twijfelen nog tussen de volgende parken. We gaan trouwens met een baby en een kleuter. - Waterparc Veluwemeer - Coldenhove - Rabbit Hill - Land van Bartje We houden van nieuwe(re) accomodaties. Er hoeft niet per se een groot zwembad bij te zitten, maar een glijbaan en/of peuterbad is voldoende. We zitten liever in een iets mooier huisje op een kleiner park dan dat er heel veel te doen is en de huisjes zijn wat minder. Andere suggesties zijn ook welkom.
Wij vinden Waterparc Veluwemeer erg leuk! Hele mooie, grote, vrij nieuwe huizen. Zwembad is klein, maar voor kleine kinderen leuk. Veel te doen in de omgeving.
Wij zijn in waterparc veluwemeer en land van Bartje geweest. WV was heel mooi, maar als ik moet kiezen dan kies ik voor land van Bartje. Dat is kindvriendelijker park, mooie omgeving en ze hebben pony's 😊
Wij gaan binnenkort voor de 3e keer naar WV. We boeken elke keer een appartement. Is heerlijk nieuw en ruim. Het zwembad is lekker warm en het is er buiten de vakanties om niet druk (vakanties weet ik niet). Indoor speeltuintje is leuk voor de kinderen. Buiten zijn er ook erg leuke speeltuintjes. Het park ligt bij ons echt om de hoek, we kunnen ons huis bijna zien liggen aan de andere kant van het Veluwemeer (beetje overdreven). We vinden het er heerlijk. Je kunt er ook mooi wandelen. Wij vinden de prijs ook erg prettig van de appartementen. Land van Bartje zijn we nog niet geweest, dus kan ik niet over oordelen.
Land van bartje en rabbit hill geweest, allebei erg leuk. Rabbit hill mooie huisjes, leuke indoorspeelzaal, klein zwembad, maar prima, midden in de bossen, speeltuintjes, konijnen en geiten, vlak bij apeldoorn. Land van bartje ook erg leuk, indoor zandbak, groot zwembad(alleen was het bij ons wel best koud in de zwemhal) je kunt pony rijden, overal leuke speeltuintjes. verschillende dingen te doen in de omgeving. Ik denk dat je bij alle vier, voor en nadelen hebt, en dat je vooral moet kijken, hoeveel je uit wilt geven en waar je wilt zitten, in een bos of in een huis of juist mooi appartement etc.
Ben in Coldenhove, Rabbit hill en land van Bartje geweest. Vooral land van Bartje heeft mooie en grote huisjes (de andere parken moet je kijken naar de gerenoveerde huisjes, die zijn prima, wel wat aan de kleine kant. ) Alledrie zijn het verder leuke en kindvriendelijke parken.
COLDENHOVE Ik ben er nu 3 keer geweest en het is er heerlijk!!! Natuur in de buurt, leuke activiteiten voor de kleintjes (speeltuin, overdekt speelcentrum).
Afgelopen weekend in Land van Bartje geweest, echt super leuk! Met een peuter en kleuter. Mooi groot zwembad, indoor zandbak, indoor speeltuin, overal wat speelhalletjes, restaurant, supermarkt op het park. Wij zijn het hele weekend niet van het park afgeweest, en ons geen minuut verveelt!