Dames, Ik lees hier al een tijdje mee, maar heb eigenlijk zelf nog nooit een onderwerp gestart, maar ik ga nu toch een poging wagen. Ik krijg het ook niet voor elkaar om een banner te plaatsen, iemand misschien idee waar ik dan moet wezen? Mijn mannetje kwam net thuis met de vraag wat ik graag wilde hebben als onze kleine is geboren?? Hij wilde iets origineels verzinnen maar wist echt niet wat, hij dacht dan vraag ik het haar maar, wel superlief van hem! Het enige wat ik zelf heel leuk vindt is een gouden armbandje voor mezelf met de naam van de kleine erop! Wat zouden jullie leuk vinden om te krijgen , of wat hebben jullie gekregen?? Groetjes Simone
Een dikke kus En mijn zoon hahaha Verder niks gekregen. Is dat gebruikelijk dan? Hij had wel voor de kleine een superlief knuffeltje gekocht in het winkeltje van het ziekenhuis
Ik krijg een kind van em ! Haha. Maar zonder gekheid, Ik krijg kinderkopje aan mn ketting met de naam van mn kindje erin. Geen idee of het origineel is, maar ik ben dr happy mee ! Dat is denk ik veel belangrijker!
ik heb na 7 jaar een trollbeadsarmband gekregen met de letters N & N eraan die staat symbool voor onze 2 kanjers en ze kunnen als ze wat groter worden zelf trollbeads uitkiezen voor Mama dr verjaardag of moederdag Zo hebben ze altijd iets leuks om te geven Ik ben er erg blij mee
Hier een zilveren armband met bedeltjes eraan. Hier staan onze begin letters op en op 2 andere de namen van mijn kinderen ( als nr 2 geboren is).
Ik heb naast een prachtige dochter een mooie gouden ring gekregen voor de top prestatie die ik gelevert heb( de bevalling)
ik heb niks gehad. vind het onzin eerlijk gezegd. zou ik hem ook wat moeten geven toch.... ik krijg vaak genoeg iest spontaan van hem. eluk bosje bloemen of een lekker luchtje vind ik veel leuker. maar om op je vraag terug te komen. een sieraad is dan wel leuk met de letter van je kindje ofzo
Ik heb een zilveren bedelarmbandje gekregen, met een bedeltje van een jongetje eraan, met de naam en geboortedatum van mijn zoon erin.. Weet niet of het origineel is, maar ben er erg blij mee..
Niet gekregen in de zin van... schatje bedankt voor mn kind hier heb je wat... maar ik heb sinds we er 2 kinderen bij hebben in mn trouwring 2 diamantjes bij gekregen. Er zaten er al 2 iets grotere in en nu dus in totaal 4. Hopelijk over een jaar 5.
Had tegen mijn vriend gezegd na de bevalling wel de cd van Crezip te willen (staat een bepaald liedje op met een betekenis voor mij), maar kon niet zo lang wachten dus had m zelf gekocht . Heb toen 4 mnd later een ketting van hem gekregen met de namen van mijn vriend en zoon er op. Niet na de bevalling, maar wel ontzettend leuk!
Ik had helemaal niets verwacht omdat ik het zelf eigenlijk een beetje gek vind. Want waarom zou jij wel wat krijgen en hij niet? Hij is tenslotte ook ouder geworden. Maar goed...ik heb een heeeeeeeeeeeele grote vreselijk goed gevulde doos gekregen met heel veel lekker spul van Ritualz...wat nu nog niet allemaal op is. Heeeeeeeeeeeeeerlijk...dat wil ik een volgende keer wel nog een keer hoor! Hahahaha!
Ik heb na de geboorte van onze dochter een mooi horloge gekregen met een foto van onze dochter erin. Vond het zo lief van hem... echt apart! En na de geboorte van mijn zoon, beschuit met muisjes en een dikke duim.
Ik heb van mijn vriend 2 jongetjes en het symbool voor tweeling gekregen voor aan mijn Pandora armband. Ik vond het een erg leuk cadeautje (die winkelier moest wel lachen dat het een tweeling is, die als sterrenbeeld tweeling is Hij dacht in eerste instantie dat mijn vriend het teken verkeerd begreep)
ik heb bij de eerste heel veel gekregen, teveel om op te noemen. Vond ik te gortig dus heb gezegd dat ik bij de tweede echt geen cadeautje hoefde, kreeg ik een roze fotocamera van Sony. Omdat we een dochter hadden gekregen, ben er nu heel erg blij mee. Mijn man heeft namelijk zo´n profesioneel ding, groot en lomp, voordat je dat ding in de hand hebt ben je zo 5 minuten verder. Nu kan ik fijn mijn fototoesteletje pakken en de mooiste orgineelste foto´s knippen. Kei leuk.
ik heb 2 prachtige dochters van hem gekregen... nee hoor geen kadootjes.... hoeft ook niet, voor mij heeft het meer waarde dat hij een lieve papa is... in mijn kraamtijd heeft hij vrij genomen van de zaak en is bijna 3 weken lang thuis gebleven en heeft alles gedaan in huis, gekookt elke dag, met onze oudste leuke dingen gedaan... elke nacht eruit voor onze pasgeboren babymeisje... vroeg opstaan en mij laten uitslapen... kleintje naar boven gebracht met een flesje en lekker bij me neergelegd.... hij heeft mij en mn dochters een prachtige start gegeven en dat is me zoveel meer waard dan een kadootje...... ook krijg ik weleens spontaan een bloemetje, pas nog allemaal nieuwe bloemen en planten voor in mn tuintje...
Mijn man kwam in het ziekenhuis ineens aan met een super mooie wit gouden ketting. 1 die precies bij onze ringen past, super lief!
hier een witgouden ring bezet met stenen hij had hem zelf ontworpen en laten maken en toen ze er net 1sec uitwas kreeg ik die ring onder me neus ik heb gezegd oow leuk en toen doodop weggekeken hahahhaa was wel heel lullig hij had nartuurlijk verwacht dat ik helemaal super enthausaist zou reageren maar niet 1sec als je dochter eruit is na anderhalf uur persen hahahah later wel weer goed gemaakt nou het is voor de prestatie dat ik 9 maanden lang ook zijn kindje heb gedragen en bevallen ben ik vind het heel mooi en ben benieuwd wat die deze keer in het geheim heeft bedacht hahaha zal nu wel iets later me kado krijgen