Iemand tips? (rugpijn)

Discussie in 'De lounge' gestart door BeingMommy, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Helloe helloe,

Ik ga een reis van bijn 24 uur tegemoet.
    Met 3 kleintjes.

Maar het is me in mn rug geschoten.
    Ik kan na opstart wel rechtop lopen gelukkig, maar eerst loop ik krom en moet ik omhoog komen.

Ik zit eerst 4 a 5 uur in een auto, dan paar uurtjes wachten. Vliegtuig ander half uur, weer paar uurtjes wachten en dan vliegtiuig ruim 5 uur.

Genoeg tijd om te zitten dus.

Iemand tips, mijn rug zo aangenaam mogelijk aan te laten voelen?

2. Dana

Dana Niet meer actief

kruik mee, tijgerbalsem, kussentje, pijnstillers en niet te lang stilzitten, elk moment aangrijpen om even je benen te strekken voor zover dat lukt, en misschien eerst even naar de huisarts voor spierontspannende middelen?

succes!

3. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Dankjewel voor je reactie!
    Die spierontspanner mag je dat gebruiken met borstvoeding?

4. Dana

Dana Niet meer actief

dat denk ik niet maar dat weet je huisarts wel ;)

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik zou, wanneer je in de auto zit, je stoel ook over mogelijk achterover leggen, dan komt er minder druk op de wervels waar het is ingeschoten.
    Verder tussen door wat los makende oefeningen doen.

6. Skye

Skye Niet meer actief

Als je geluk hebt is dit morgen al een heel stuk minder! Ik heb het 2 weken geleden ook gehad! Je moet eerst echt je best doen om je rug recht te krijgen en als ie eenmaal recht is, gaat het wel!! Waarschijnlijk een kou op je spier )was het bij mij tenminste' en het was bij mij na 1 dag al een heel stuk minder en na 3 dagen helemaal verdwenen. Anders zorgen dat je iets warms in je rug hebt, hielp bij mij ook! Dus desnoods iets van die warmtepleisters halen ofzo!

7. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Dank je wel dames!
    Ik reis van waar wij wonen naar Nederland.

En moet meteen naar het ziekenhuis voor onderzoek, heb ik nu geen tijd en zin meer in. Vandaar mijn vraag of dat samenkan. Heb net 2 paracetamolletjes ingenomen.

Het doet natuurlijk veel pijn maar opzich is het wel te doen idd als je in eenmaal je rug recht hebt. Maar ja het is een zware reis, met 2 van bijna 3 en 1 van bijna 1. Dus een hoop gezorg, gewaarschuw en gesjouw haha maar komt wel weer goed.

Iets veel zwaarders dan paracetamol kan ik niet nemen ivm borstvoeding en die kleine wil regelmatig.

Bedankt voor jullie tips. Neem lekker de kussens in mn rug in de auto. We gaan met een busje voor 15 personen, bij elkaar 3 gezinnen dus hopelijk ruimte genoeg! Neem het er nu nog even van, even lkkr op de bank onderuit. Heb veel aan voorbereiding gehad, dus hopen dat 't wat afzakt.

Deel Deze Pagina