Welke boeken lezen jullie op dit moment? Ik zit nu in mijn 2de verlofweek en ben bezig met "Broeder Grimm". Gaat over een man die moorden pleegt in Duitsland volgens de sprookjes van de Gebr. Grimm. Als ik deze uit heb wil ik door naar de volgende. Wat lezen jullie? Hebben jullie een lievelingsboek dat je wel oneindig vaak kunt lezen en die een ereplek in de boekenkast heeft? Ik ben wel een fan van Stephen King
Ik vind de Da Vincy-code en Het Bernini Mysterie van Dan Brown echt ongelofelijk goed. Jammer gnoeg heb ik ze alweer uit! (Vind ik altijd zooo jammer, als mijn boek weer uit is, hahaha).
Hier een grote fan van Karin Slaugher! De literaire thrillers (2) van Michael Robotham zijn ook goed. Voor humor moet je bij Janet Evanovich zijn De genummerde serie is hilarious. Echter, je loopt kans dat je deze dan in het engels moet lezen. Ze worden niet veel vertaald. Plezier!
Da Vinci Code heb ik al 2 keer gelezen, Bernini Misterie ben ik in bezig... Ik heb ook nog het Juvinalis Dilemma en de Delta Decceptie van Dan Brown... heb nog wel ff wat te lezen nu dus...
Ja hier ook een Karen Slaughter fan! Heb net haar nieuwste boek Triptiek maar ben er nog niet aan begonnen. Vorige week heb ik Decksels van Daphne Deckers gelezen..
'Er komt een vrouw bij de dokter' van Kluun! Ik heb nog nooit gejankt bij een boek, maar deze kreeg het voor elkaar! En hoe!
Mijn collega was dit boek ook aan het lezen en zij vertelde mij dat ze ontzettend boos was op de hoofdpersoon. Schijnt dat hij zijn vrouw zo laat zitten tijdens haar ziekzijn? Misschien dat ik inderdaad dit boek ook eens ga lezen.
Ik ben helemaal weg van de boeken van Patricia Cornwell en dan wel die over de pathologg anothoom Kay Scarpetta. Zijn super goed. Verder ben ik ook erg fan van de boeken van CSI. Ook de boeken van Tess Gerritsen zijngoed. Het zijn wel allemaal thrillers en je moet er van houden. Veel leesplezier, Liefs Lydia
Ja, zoals hij het beschreef was hij wel een eikel, maar dan wel eentje waarvan ik toch wel kon begrijpen waarom hij zich als een eikel gedroeg. Echt een aanrader, hoor!
Heb alle boeken van Ester Verhoef, ben nu in de laatste bezig, heerlijk! Rendez Vous is van haar pas uit, maar ze had er ook al 2 geschreven. Verder inderdaad boeken van Dan Brown. Maar ook alles van Heleen van Royen heb ik gelezen. Ook Terug naar de Kust, De eetclub en Nieuwe buren van Saskia Noort vond ik geweldig.. Boeken van Kluun heb ik ook gelezen. JOe Speedboot schijnt ook leuk te zijn, maar die heb ik nog niet gelezen.
Ik lees ook veel S.King maar ook waargebeurde verhalen zoals 'ik had geen naam' van Dave peltzer en 'diep als de zee' van Jacquelyn Mitchard. En soms de wat luchtigere zoals 'Poes' van middas dekker. ik heb momenteel niet echt een lievelingsboek maar ik blijf Cujo van King wel erg mooi en spannend vinden.
Hier een grote fan van Sophie Kinsella, de schrijfster van Shopaholic en Hou je mond. Dit zijn echt heerlijke chicklits, waar je alleen maar bij in een deuk ligt. Ook de boeking van Virginia Andrews zijn favoriet, alleen vind ik hoe meer boeken, hoe meer ze hetzelfde worden. Ook ik koop wel eens boeken van Marktplaats, scheelt idd. l
Ik lees veel boeken van Ronald Giphart en Heleen van Rooyen...deze zijn wel mijn favoriet. Ook op zijn tijd de boeken van Youp van het hek
Hier ook een Karin Slaughter fan! Nicci French vind ik ook erg goed en heb net een boek van Tess Gerritsen uit (Koud Bloed) en heb er nog 1 van haar liggen, Alarmfase Rood. Chicklit vind ik ook leuk om te lezen op z'n tijd, idd Sophie Kinsella en ook Jill Mansell. Kluun heb ik nog liggen, die moet ik ook allebei nog lezen (komt een vrouw bij de doker en de weduwe) Ik hou dus ook erg van lezen hihi.
Hier ook een lees fan (eigenlijk niet helemaal eerlijk ik luister naar de meeste boeken in de auto) Ik lees veel van James patterson, Dan Brown, Patricia Cornwel, Mary Higgins Clark, Karin Slaugter, John Grisham, Saskia Noort, en ik kan nog wel ff door gaan. Oja Harry Potter natuurlijk en heb ook alle boeken van Narnia gelezen. (ik lees (luister) ongeveer 1 boek per week)
Ohja Mary Higgins Clark en John Grisham zijn hier ook favoriet. Heb nog nooit een luisterboek gehad... Hoe lang duren die gemiddeld?