Weeralarm

Discussie in 'De lounge' gestart door AnneLiesje, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Weeralarm wat doen jullie

1. ik blijf thuis

2. Wat een onzin, ik ga gewoon op op pad

3. ik zie het morgen wel

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Wat doen jullie?

Ik ga gewoon werken, maar kijk morgen middag wel even of het niet te gek wordt, heb geen zin om uren in de file te staan

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    haha moet natuurlijk zijn weeRalarm

wel toepasselijk hier wee alarm

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum

Hahhaa geweldige woordspeling heb je ervan gemaakt!

maarre, is er weer een weeralarm dan? Hmm ik zie het nu op nu.nl... echt balen want ik wilde morgen weer gaan werken na een paar dagen ziek thuis. Ik moet ook mijn auto ophalen bij de garage dus ik hoop maar dat het mee zal vallen (ga wel eerder weg op mijn werk).

4. Niet meer actief

ik ga morgen ook gewoon lekker met de werk... ik hoop dat ik wel terug kan ik zou wel kunne lopen tis niet zo super ver maar ik moet tot 9 uur werken savonds en dan ga k niet langs een donkere fietspad lopen eerlijk gezegd.

We zien het morgen wel allemaal.

5. Female

Female Niet meer actief

Is dat morgen?! Wilde begin vd middag toch echt naar pap en mam op de veluwe. 200 km verderop.... :confused:
    Zou dat dan wel kunnen?

6. Niet meer actief

hmmz ik zou het eigenlijk niet dan zou ik zeggen ik blijf lekker thuis ;)

pap en mam lopen niet weg op de veluwe :p

greets

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ja op site van KNMI (www.knmi.nl) staat weeralarm

In het midden van land wordt meeste sneeuw tijdens avondspits verwacht, dat wordt weer 1 groot drama op de weg..

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    @female,
    ik zou inderdaad het risico niet lopen, zo'n eind op pad te gaan, of je moet blijven slapen!

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nah, ik denk das toch verdomd handig zo'n ding... een Wee alarm. Damn, neuh met t weer zie ik morgen wel. Als ik al weg moet is t toch binnen n straal van 15 km.

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja als er 3 sneeuwvlokken vallen is het al drama op de weg... ik doe soms over een stukje van +/- 19 km anderhalf uur door dat soort malloten... maar ja, de meeste mensen moeten wel.

11. Female

Female Niet meer actief

@ anneliesje; ik blijf er idd een paar dagen. als ik het eind vd morgen hier wegga kan het toch wel...?

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hoef gelukkig maar klein stukje te rijden, maar ik wil echt wel naar mijn meissie in het ziekenhuis.

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Op zich zou het wel kunnen maar ik zie dat je in Belgie woont en het schijnt juist vanaf het zuiden naar het noorden over het land te trekken, kan dus goed dat je al vanaf de ochtend (over)last hebt van het weer. Ik zou als ik jou was het even aankijken en anders mijn tripje uitstellen naar vrijdag, dan schijnt het weer redelijk te zijn.

14. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik moet gewoon naar mn werk helaas...
    Voorheen kon ik altijd met collega's meerijden ('s ochtends vroeg bellen dat ik een schijterd ben enzo :) ) maar die werken allebei niet meer bij ons... verder niemand die uit Tilburg komt bij ons.. *zucht*
    Ik ben zo'n schijtluis ook he, vooral als het een beetje glad is... :)

Maar misschien kan ik morgenmiddag wel regelen dat ik voor dat 'noodweer' weg kan... hopelijk is mijn chef zo aardig voor me...

15. Female

Female Niet meer actief

@ Manuela; dan trek ik de sneeuw met mijn kia picanto van zuid naar noord hihi :) :) :)

16. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik wilde naar de stad toe. Als het sneeuwt ga ik wel lopen met Mitchell veilig in de kinderwagen.

17. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Haha, liever niet, ik wil eerlijk gezegd ook nog wel zonder al te veel files thuiskomen vanaf mijn werk!

En bij het topic veel sneeuw in de Lounge heeft Pluys een berichtje geplaatst over de Veluwe:

"grrr heb net de buienradar bekeken en zo te zien krijg ik als sneeuwhater het morgen erg zwaar te verduren. vanaf de vroege ochtend krijgen we hier op de veluwe al sneeuw."

Ik zou dus echt maar oppassen in je Picanto als ik jouw was ;)

18. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    inderdaad voorzichtig morgen allemaal. ik baal dat ik moet werken anders zat ik lekker de hele dag binnen op de bank!

19. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Weeralarm hebben ze hier ook echt voor alles veel regen, veel sneeuw of veel zon. Is iedereen meteen van slag gaan meteen naar de supermarkt eten halen voor 3 dagen enz. En dan zie je langszaam het weer alarm minder worden.
    Lig altijd helemaal in een deuk om die amerikaanen

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Volgens de verwachting hebben we in het Noorden pas rond een uur of 3 of 4 vanmiddag last van de sneeuwbuien. Nou ik ben 3 uur vrij, komt dat even goed uit.....
    Ik zie wel hoor, misschien valt het ook allemaal best mee. Ik ga in ieder geval gewoon naar m'n werk enzo.

Groetjes Miep

Deel Deze Pagina