Wat doen jullie? Ik ga gewoon werken, maar kijk morgen middag wel even of het niet te gek wordt, heb geen zin om uren in de file te staan
Hahhaa geweldige woordspeling heb je ervan gemaakt! maarre, is er weer een weeralarm dan? Hmm ik zie het nu op nu.nl... echt balen want ik wilde morgen weer gaan werken na een paar dagen ziek thuis. Ik moet ook mijn auto ophalen bij de garage dus ik hoop maar dat het mee zal vallen (ga wel eerder weg op mijn werk).
ik ga morgen ook gewoon lekker met de werk... ik hoop dat ik wel terug kan ik zou wel kunne lopen tis niet zo super ver maar ik moet tot 9 uur werken savonds en dan ga k niet langs een donkere fietspad lopen eerlijk gezegd. We zien het morgen wel allemaal.
Is dat morgen?! Wilde begin vd middag toch echt naar pap en mam op de veluwe. 200 km verderop.... Zou dat dan wel kunnen?
hmmz ik zou het eigenlijk niet dan zou ik zeggen ik blijf lekker thuis pap en mam lopen niet weg op de veluwe greets
Ja op site van KNMI (www.knmi.nl) staat weeralarm In het midden van land wordt meeste sneeuw tijdens avondspits verwacht, dat wordt weer 1 groot drama op de weg..
@female, ik zou inderdaad het risico niet lopen, zo'n eind op pad te gaan, of je moet blijven slapen!
Nah, ik denk das toch verdomd handig zo'n ding... een Wee alarm. Damn, neuh met t weer zie ik morgen wel. Als ik al weg moet is t toch binnen n straal van 15 km.
Ja als er 3 sneeuwvlokken vallen is het al drama op de weg... ik doe soms over een stukje van +/- 19 km anderhalf uur door dat soort malloten... maar ja, de meeste mensen moeten wel.
@ anneliesje; ik blijf er idd een paar dagen. als ik het eind vd morgen hier wegga kan het toch wel...?
Op zich zou het wel kunnen maar ik zie dat je in Belgie woont en het schijnt juist vanaf het zuiden naar het noorden over het land te trekken, kan dus goed dat je al vanaf de ochtend (over)last hebt van het weer. Ik zou als ik jou was het even aankijken en anders mijn tripje uitstellen naar vrijdag, dan schijnt het weer redelijk te zijn.
Ik moet gewoon naar mn werk helaas... Voorheen kon ik altijd met collega's meerijden ('s ochtends vroeg bellen dat ik een schijterd ben enzo ) maar die werken allebei niet meer bij ons... verder niemand die uit Tilburg komt bij ons.. *zucht* Ik ben zo'n schijtluis ook he, vooral als het een beetje glad is... Maar misschien kan ik morgenmiddag wel regelen dat ik voor dat 'noodweer' weg kan... hopelijk is mijn chef zo aardig voor me...
Haha, liever niet, ik wil eerlijk gezegd ook nog wel zonder al te veel files thuiskomen vanaf mijn werk! En bij het topic veel sneeuw in de Lounge heeft Pluys een berichtje geplaatst over de Veluwe: "grrr heb net de buienradar bekeken en zo te zien krijg ik als sneeuwhater het morgen erg zwaar te verduren. vanaf de vroege ochtend krijgen we hier op de veluwe al sneeuw." Ik zou dus echt maar oppassen in je Picanto als ik jouw was
inderdaad voorzichtig morgen allemaal. ik baal dat ik moet werken anders zat ik lekker de hele dag binnen op de bank!
Weeralarm hebben ze hier ook echt voor alles veel regen, veel sneeuw of veel zon. Is iedereen meteen van slag gaan meteen naar de supermarkt eten halen voor 3 dagen enz. En dan zie je langszaam het weer alarm minder worden. Lig altijd helemaal in een deuk om die amerikaanen
Volgens de verwachting hebben we in het Noorden pas rond een uur of 3 of 4 vanmiddag last van de sneeuwbuien. Nou ik ben 3 uur vrij, komt dat even goed uit..... Ik zie wel hoor, misschien valt het ook allemaal best mee. Ik ga in ieder geval gewoon naar m'n werk enzo. Groetjes Miep