Hallo dames, Aan het einde vd middag-avond en vooral na het douchen krijg ik een heel gespannen gevoel in mijn bovenbuik. Alsof er een band aangetrokken is en of mijn vel te strak staat. Wie herkent dit? En zoja, wat is het? Het zit heel hoog, bijna onder mijn bh band.
Ik meld me ook! En denk zelf dat het komt omdat mijn buik groeit, en de baby steeds hoger gaat zitten...
mij werd door de vk altijd verteld te bellen zij dit soort klachten niet om jullie bang te maken maar in combinatie met enkele andere klachten (hoofdpijn, tintelende vingers, sterretjes zien) kam het duiden op zw schaps vergiftiging hier zelf vannacht ook een strakke band geoel gehad de vk stelde me meteen een aantal vragen en als ik er iets bij kreeg moest ik meteen bellen ze zou dan mijn bloeddruk controleren dus miss een hogere bloeddruk? als dit zo blijft zou ik het wel aangeven bij de vk succes dames!
Bovenaan je buik, onderaan je ribben zit de aanhechting van je buikspieren. Die worden opgerekt dus is niet gek als je dat daar ook voelt.
Idd de aanhechting van je buikspieren heb er deze zwangerschap ook sinds een week last van omdat mn buik nu in 1x gaat groeien
Bedankt voor jullie reacties. Goed om te lezen dat jullie het herkennen. Niet fijn dat jullie het hebben, maar ik ga er maar vanuit dat 'het erbij hoort'...groeien van de buik, buikspieren die rekken. Ga deze week na de vk en dan vraag ik het ff. Sanne2011: goed dat je het benoemt, heb gelukkig geen andere klachten, maar zal het ff checken bij de vk. Geniet van het lkre weer allemaal
Ik heb dat ook bijna elke avond en mijn vk zegt dat het normaal is. Ik heb ook absoluut geen hoge bloeddruk dus dat kan het niet zijn. Als ik een nacht geslapen heb is het ook weer over. Ik heb er meer last van als ik overdag veel gedaan heb.