Jeeeejj! Er stond zondag zwanger 1-2 weken op de cb. Gister bloed geprikt. De vpk was nog erg voorzichtig. Hcg was 76 en volgens hun protocol is het bij 80 goed. Maar op dpo 15 testte ik nog negatief dus ik denk lage innestelling en dat het wel goed komt. Het scheelt ook maar 4. Aankomende maandag weer terug en prikken. Zo om de dag heb ik een heel klein beetje bruin bloedverlies. Verder steekjes die ik nog nooit eerder heb gevoeld, en niet ongi. Iemand ervaring met de hcg waardes?
Ik denk dat je 18DPO bedoeld, in plaats van CD18 Ik zou me er niet te druk om maken hoor! Niet iedereen maakt even snel HCG aan en er kan inderdaad best sprake zijn van een late innesteling. Het is belangrijker dat het HCG omhoog gaat. Moet je over een paar dagen weer laten prikken?
Het komt vast goed! Ik heb vandaag mijn uitslag gekregen en dus alle tabellen opgezocht, maar je HCG moet bij deze termijn tussen de 3 en de 476 zijn. Dan zit je in principe helemaal prima, toch? Succes maandag!
Heb je misschien thuis nog getest, of ben je zo verstandig (in tegenstelling tot mij.. ) om dat niet te doen? Ik ben zo benieuwd!
Ah meis, wat rot voor je! Ik las wel mee, maar reageerde niet, omdat ik jouw verhaal ook min of meer meemaakte bij de eerste miskraam en het bij mij dus mis ging. Ik wilde je natuurlijk niet ongerust maken.. Ik hoop heel erg voor je dat het toch goed gaat Ik wens je heel veel sterkte toe!!!