Omroep Gelderland - Nieuws - Liveblog - Hoogwerker in Oosterwolde valt om: dode en 10 gewonden Erg zeg. Vooral veel gewonden bij de kinderen. Hopelijk vallen er niet nog meer doden. Triest zeg. Denk je leuk een dagje weg te gaan met je kinderen, loopt het zo af. Vreselijk!
Ik fietste er rond 12en langs en mijn zoontje wilde er ook heen. Ik zei dat wij er vanmiddag heen zouden maar toch niet gegaan zoontje ging thuis heerlijk spelen.
Pfff goed pissig!! Vorige week kreeg ik onderuit mijn zak doordat ik wat op FB had gezet over de verwondingen van mijn neefje. Daar door zou mijn broer lastig gevallen worden door de pers. Dat ze de schoonvader van mijn broer. Hij (mijn broer) belde mij om 23:15 op om te zeggen dat ik alles van FB moest halen en ik er niks meer op mocht zetten van het ongeluk hoe het nu gaat met zijn zoon. Wat kom ik net tegen op FB een oproep om mijn neefje een kaart te sturen omdat hij nog steeds in het ziekenhuis ligt. Dat moet wel van de schoonfamilie van mijn broer komen. Echt pissig, waarom nu wel en 1,5 week geleden niet!
Wat denk je zelf. Zou je broer 1.5 week geleden niet in shock geweest zijn en nu het wat beter gaat het ook wat meer bekend mag woorden. Zou denk ook niet blij zijn om te lezen hoe het met mijn kind ging bij mijn zus of zo. En ik ben echt een zeer open iemand. En nu is het wat rustiger en denkt je broer ook weer rustiger na. Nu kan het wel.