We zijn bezig met een nieuwe keuken. Nu twijfelen we over een Quooker (combi). Wat zijn de nadelen (en voordelen) hiervan? Bedankt voor jullie hulp!
Ideaal, ik zou niet meer anders willen en ik ken geen nadelen...zie alle functionaliteiten als een voordeel!
Ideaal!! Ik wil niet meer zonder Quooker. Even snel kopje thee maken, water voor eten kookt veel sneller (ook als je flesjes uitkookt), vette pannen of borden afspoelen. Super ding!
Super jullie reacties! Aardig eenduidig!! Is het in gebruik handig? Dus als mijn kinderen water halen uit de koude kraan komen ze dan niet bij het kokend hete water? Vind dat wel een dingetje....
Zit neem ik aan wel een soort van beveiliging op toch?! Ik wil niet alleen de Quooker maar ook de andere “variant”. Waar bruisend water uitkomt.
Yay! Hij zat bij ons in de keuken van het huis dat we kochten en die verdwijnt ook nooit meer. Top ding!
Er zit inderdaad een kinderslot op! Je moet de knop indrukken en dan draaien. Moet je dan 2 kranen installeren als je ook bruisend wil?
Wij hebben sinds september een nieuwr keuken met quooker en ik zou m nu al niet meer kunnen (of willen) missen. Echt ideaal!
Heel blij mee! Meteen kokend water en ook vrijwel meteen warm water. Onze ketel staat op zolder dus duurde voorheen altijd bijna een minuut voor het water warm was. Na gebruik van de quooker heb je ook meteen weer koud water.
Wij hebben destijds om verwarring voor de kinderen te voorkomen een losse kraan voor de quooker genomen. Voordeel is dat deze ook in hoogte verstelbaar is. Ook staat deze boven het kleine bakje aan de gootsteen, ik kan een pan hier makkelijk neerzetten om te vullen. Inmiddels weet ik van vrienden dat je ook bij de gecombineerde kraan deze niet snel zomaar op heet water zet. En zoals anderen al zeggen: super ding, ik wil m niet meer kwijt!
Ik mis mijn Quooker echt heel erg sinds dat we verhuisd zijn! Nog even doorsparen voor een nieuwe keuken maar dan komt er hier écht weer een!