Hallo mama's uit etten-leur en omgeving! Zag wel al een aantal topics van mama's uit n-brabant maar die lopen al een tijdje... Ik ben een mama uit etten-leur en heb 2 lieve kids (zoontje van 1 jaar en dochter van 3 jaar) Ik ben 3,5 jaar geleden van Rotterdam naar etten-leur verhuisd en moest best wennen in het begin. Na een paar maanden werd ik zwanger van onze eerste en heb ik 2 andere mama's uit de buurt leren kennen, erg gezellig dus. Nou lijkt het me erg leuk om nog meer mama's uit de omgeving te leren kennen . Ik ben zelf fulltime thuis bij de kids en merk dat ik toch wat contacten mis...klinkt zielig maar dat ben ik niet hoor haha. Ik heb, voordat we kinderen kregen, gewoon gewerkt en dan is fulltime thuis zijn bij de kinderen toch even een ander (kleiner) leventje. Maar het is een bewuste keuze dus sta er wel achter. Wie herkent zich in mijn (korte) verhaaltje en lijkt het leuk om eens een keer te kletsen? Groetjes Claudia
Hoi, Ik heb pas ook een topic geopend in de hoop in contact met meiden uit de omgeving van breda te komen... Ikzelf kom uit made, weet niet of je weet waar dat ligt? Maar op zich niet zo heel ver van ettenleur. Ik ben mama van een zoontje van 16 maanden en een dochtertje van 1,5 week oud.
Hoi! Leuk dat je reageert! heb je topic even opgezocht. Ja weet waar made ligt , zo'n half uurtje van etten-leur vandaan, bij oosterhout toch? Ben je ook fulltime thuis bij de kids? Hoe oud ben je? Nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje!! Je hebt ze ook snel achter elkaar gekregen net zoals ik! Hoe gaat het met je? ben je erg moe na de bevalling etc? Hoe gaat het met je dochtertje en hoe reageert je zoontje op zijn zusje? Veel vragen hihi Groetjes Claudia
Hoi hoi, Ik kom ook uit Etten-Leur. In de topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/291585-mamas-uir-rdaal-breda-zundert-omstreken-88.html praten we met ongeveer 3 of 4 mama's die ook uit Etten-Leur komen en nog meer mama's die uit omliggende dorpen komen. Je bent van harte welkom om te komen kletsen bij ons hoor, ook al lopen we al wel even. Ik heb een dochter van 3,5 jaar, ben 33 jaar en werk 24 uur per week als zorgcoördinator van 2 woongroepen voor dementerenden ouderen.
Hoi, Bedankt voor je felicitatie! Hier gaat jet allemaal erg goed. Heb een super bevalling gehad, waardoor mijn herstel eigenlijk ook super snel gaat. En tja die gebroken nachten die zorgen weleems voor wat extra moeheid... Maar ach ja, dat hoor erbij hé zeggen ze Dochterlief doet het tot nu toe ook prima en haar broer is op zijn manier erg lief voor haar, al is dat soms wat onhandig... Maar wat wil je ook van een ventje van 16 maanden?! Hij weet in ieders geval ook erg goed hoe hij ondeugend kan zijn! Haha. Maar ikzelf ben 29 jaar en helaas geen fulltime moeder. Maar wat niet is kan nog komen... Mijn vriend is boer en de verzorging van de kinders kom ongeveer geheel op mijn terecht. Ik werk nu nog 20 uur per week (nou ja, heb nu tuurlijk verlof) maar weet niet of ik dat allemaal ga volhouden. Dus we gaan wel even zien hoe het loopt. Bevalt het fulltime moederen jou wel? Want dat zie je tegenwoordig niet veel meer, een fulltime moeder. Hoe zijn jullie tot dat besluit gekomen?