Dames, ik ben benieuwd hoevaak en hoeveel jullie op je telefoon 'kijken' , 'spelen' etcetc. Ik kijk zeker elke 2 uur op mn mail, FB, whatsapp, Wordfeud. Soms ben ik dan zo een half uur verder maar ook wel eens een paar minuten. Oja en op ZP zit ik wel ieder uur. Mits ik niet werk natuurlijk. Complete dagbesteding
Nou heel erg verschillend, soms uren niet en soms wel wat vaker wanneer ik ergens moet wachten ofzo of niet kan slapen
helemaal niks. tenzij ik moet bellen. ik heb geen smartphone. ( ja ergens achterin de kast gesmeten) ik erger me eerlijk gezegd ook gruwelijk aan mensen die continu met dat ding bezig zijn. vind het vaak gewoon beetje ziekelijk/verslavend overkomen. ik zal nu wel een bak shit over me heen krijgen hahaha. je kan gewoon tegenwoordig geen normaal gesprek met iemand voeren of ze moeten tegenwoordig op die telefoon kijken tussendoor
Ik heb de hele dag mijn telefoon in mijn handen.. Spelletjes spelen,op zp kijken,Facebooken. Als ik ga afwassen of de was doe dan kijk ik wat terug op uitzending gemist of RTL xl. Als ik ga douchen heb ik de radio op de telefoon aan.
als jullie heel de dag met die telefoon bezig zijn komen jullie dan wel aan je werk toe? geen aanval hoor maar vraag het me echt af.
Hier ook teveeeeel! Word af en toe gewoon gek van mezelf.. Dan moet ik mezelf een schop onder mijn kont geven! Mijn batterij houdt het vaak nog geen dag vol *schaam*
Helemaal mee eens. Erger me er ook ontzettend aan. Ik heb een mobiel uit het stenen tijdperk en die functioneert prima haha
Idd op het werk ook collega's die continue op dat ding zitten te kijken terwijl er klanten staan te wachten,Kan echt niet en wordt een punt van kritiek in de volgende vergadering.
ik ook en de accu gaat wel 5 dagen mee vind het wel goed dat er sommige meiden zeggen dat ze idd teveel ermee bezig zijn
Haha, grappig!! Ik heb wel een smartphone.. Ik kijk (als ik er ff aan denk) even op fb, en dan gaat ie weer weg. Als ik 's avonds in bed lig, doe ik gauw ff een spelletje, gewoon om even nergens aan te denken voordat ik ga slapen! En voor de rest tja niet heel veel hoor, tussendoor x checken 4 seconden en dan ligt ie op tafel! En zp check ik wel eens, maar meestal als ik achter de pc zit verder niet. En ik kan me ook ontzettend storen als je gezellig bij elkaar zit en de helft is een mobile brigade lijkt wel. Dan heb ik ook zoiets doe dat stomme ding weg
Dittem heb nu net een nieuwe telefoon dus even wat meer om leuke apps te zoeken en alles in te stellen, maar er zijn dagen dat ik hem amper in handen heb. Kan me echt ergeren aan mensen die vastgeplakt zitten aan dat ding, zo asociaal!
Hier geen smartfone en mis het ook niet. Tijdens de bv zit ik wel veel achter de tablet om te internetten.