Ik ben een beetje moedeloos ondertussen.. Wilde weer eens wat shirt/ longsleeves/ truien voor de kinderen bekijken online, met de intentie om wat te gaan bestellen, maar het is het allemaal net niet ofzo of misschien beter gezegd: soms wel leuk, maar ik wil ook weleens wat anders... En juist dat laatste maakt het moeilijk, want waar vind ik een site met LEUKE kleding, voor 2 verschillende geslachten (en maten), waarbij de kleding ook nog eens betaalbaar is (max. 15 euro per kledingstuk, maar liever nog goedkoper)?!? Wij haalden veel bij C&A, Wehkamp en Zalando, maar ben daar wel een beetje klaar mee. Vooral voor onze zoon: het is of heel kinderachtig (bijv. Paw Patrol), of het is meer echt ''voor stoere jongens vanaf een jaar of 8'' (bijv. PS4). Hij is zelf 5. En een ander kleurtje mag ook wel een keer. We komen vooral heel veel blauwe shirts tegen, maar willen gewoon eens wat anders. Voor onze dochter (gaat richting de 4) ben ik juist op zoek naar wat stoerders. We houden op zich wel van roze, maar ook voor haar willen weer eens wat anders. Mint hebben we ook al. Hebben nog niet zo lang ook wat diverse tinten rood in de kast liggen, dat staat ook erg leuk. Ben in ieder geval nog op zoek naar iets paars, maar hetgene wat ik daar van tegenkom is allemaal ook weer zo kinderachtig Ben erg fan van Name it, maar ja, die hou ik zelf dus al regelmatig in de gaten Kleding van nOeser vind ik ook erg leuk, maar ja, die verkopen ze dus niet meer (maar is meer om een beetje een idee te geven van wat ik leuk vind). Lief! vind ik helemaal niks. Merken als Quapi of Z8 meestal ook niet (al vind ik die groene trui met die franse bulldog met koptelefoon voor onze zoon erg leuk!!). Oranje en geel staat onze kinderen echt niet! Als accent mag best, maar niet een hoofdzakelijk geel of oranje shirt dus. En wat ik vreselijk vind zijn panterprintjes! Bloemetjes voor onze dochter vind ik wel weer erg leuk (meestal dan ) Maar ben wel op zoek naar wat nieuwe inspiratie ook voor haar. Hartjes/ streepjes hebben we ook al wat van. Goed, hierboven dus een opsomming van wat we vooral NIET zoeken en ook wat info over welke merken ik wel/niet leuk vind, zodat jullie hopelijk met een leuke, voor mij nieuwe site komen. kledingpartytime.nl kwam ik toevallig van de week voor het eerst tegen, dus die meteen helemaal afgezocht, maar daar vind ik alleen trui Sebastian en trui Gijs nog wel iets waarvan ik denk ''mwah'', maar Echt warm loop ik er niet voor.. Pluspunt van de site zou zijn als het gratis retourneren is. Dank voor jullie hulp alvast!
Ik koop er zelf nauwelijks maar voor zoontje van 5 koop ik regelmatig bij H&M. Betaalbaar, snel in huis en via Klarna betalen (vind ik bij retour wel prettig, dat je alleen betaalt voor wat je houdt). Weet niet of het leuk voor meisjes is.
Ik ben voor beide fan van nextdirext. Dat is ongeveer de kwaliteit van h&m. ze hebben daar (zeker voor jongens) vaak wat kleur rijkere kleding zonder Disney er op ofzo. Binnen. De site zou je eens kunnen zoeken op little birds. Vind ik zelf echt méga leuk. De combi maten vallen wel echt aan de grote kant. ik kan soms zelf 4 funky flavours voor mijn dochter erg leuk vinden, voor m’n zoon afschuwelijk . ik lees gelijk even mee. Mijn zoon is 2, en ik vind zo slecht een beetje gezellige kleding voor hem .. alles is donker of neutraal gekleurd. En Het is juist zo’n gekleurd kind vind ik haha.
Billy & Lilly Wel wat duurder, maar omdat je ook duurdere merken noemt. WE inderdaad. Next, al bestel ik daar zelf nooit. Hema soms ook wel. En de grotere sites als kleertjes.com, er is vaak genoeg te krijgen in de sale en dan binnen wat je aangeeft te willen betalen.
Shoot, die was ik vergeten te vermelden zie ik nu. Zit idd. in dezelfde prijsklasse als die ik had genoemd in m'n OP, maar ook op H&M ben ik dus wel wat uitgekeken (en Klarna vind ik echt 3x klote, vandaar ook opgehouden daar te kopen). Maar bedankt voor het meedenken
Koop graag bij Zara in de bakstenen winkel! Nooit aan gedacht eens te kijken of dat ook online kan. Dankjewel!
Ik slaag meestal wel bij H&M. Al is het wel veel van hetzelfde ondertussen. En name it inderdaad. En haal af en toe wat shirtjes bij de takko in de winkel. Maar aan deze informatie heb je dus niks. Hahah.
@NiekeKris duurdere merken was meer om aan te geven wat ik wel/niet leuk vind De merken die ik wEl leuk vind, vind ik vaak nog wel betaalbaar in de sale. WE kids ga ik eens voor kijken! Wel wat basics in huis ervan (via via gekregen), maar niet gerealiseerd dat ze misschien ook wat leukere kleding hebben haha kleertjes.com idd. ook al gevonden Overige merken zeggen me niets. Leuk, heb ik weer wat te neuzen! Bedankt dames!!
@Fristi2012 Takko bekeken. 6 dingen naar m'n zin gevonden, maar het suffe is dat al die artikelen in iedere maat niet online verkrijgbaar zijn Kan ik wel per artikel bekijken hoe de voorraad in de winkels is (veel, matig, nauwelijks), maar helaas alle 6 praktisch niet verkrijgbaar binnen een straal van 50 km Evengoed bedankt!
Persival ed kan ook leuk zijn trouwens. Verkopen ze bij Jola Mode en Van der Ven ed. De andere merken die ze daar verkopen zijn vaak ook leuk (vandaar de ed ). Ter Stal heeft soms ook leuke kleding.
@GossipGirlxoxo heb bij Mango rondgekeken hoor! Voor m'n zoontje vond ik de gewone t-shirts echt helemaal niks: of een te lange mouw (tot aan de elleboog ) en/of te saai Geloof dat er nog enkele waren die wEl leuk waren (met varens), maar die hadden dan weer een witte achtergrond en dat vind ik dan weer niet zo handig met jonge kinderen... Anyway, bij de longsleeves vond ik wel 2 leuke voor 'm En voor m'n dochtertje ook nog aardig wat kledingstukken kunnen vinden! Liggen nu 12 kledingstukken in m'n mandje voor nog geen 106 euro! Als ik alle opties hier heb bekeken maar eens kijken wat we nou echt gaan kopen. Wordt straks nog lastig hahaha Bedankt nogmaals voor je tip!
Bij Ter Stal toevallig van de week hier in het dorp nog naar binnen gelopen Persival ff vlug opgezocht, kom ik een leuk jurkje tegen waar ik helemaal niet naar op zoek was.. grrr heb je dAt probleem weer Ik ga morgen nog even verder neuzen! Bedankt voor de tip weer
Ik ben ook next fan. Koop er voor de kinderen en voor mezelf, want ze hebben een tall lijn. Next heeft heel leuke gebreide rompertjes voor baby's maar daar heb je denk ik niets aan Hema heeft ook best wel eens wat leuks!