Geen idee of het hier goed staat. Zo niet, excuses daarvoor! Vandaag is onze nieuwe kinderwagen binnen gekomen alleen ik heb geen idee hoe ik de voetenzak er op moet doen.. Voel me zo dom, kan ook nergens op internet vinden hoe die hoort.. Iemand hier die het weet?? Alvast bedankt!
Ik zal even uitleggen wat ik niet begrijp.. Bij me andere voetenzak van quinny had ik onder ook 2 gleufjes op de middelste grote gleuf na om de gordels door heen te doen maar bij deze zit er 1 grote gleuf en dan 2 boven op elkaar... Maar bij die 1 gleuf moet toch het middelste stuk? Waar moeten die 2 gordels onder dan erdoorheen? Even een foto erbij zodat jullie zien wat ik bedoel
Vanaf de tweede foto: Linker twee gleuven zijn voor de gordels. de tweede grote gleuf voor het ding waar je de gordels inklikt. Het grootste gat moet over het stuurtje.
Ja maar de gordels kunnen vanaf beneden niet los? Dus hoe kan ik ze dan vanaf boven erdoorheen doen? Want vanaf boven zijn ze kort zeg maar als je begrijpt wat ik bedoel.. De onderkant is lang en kan niet los en de bovenkant kan los maar is kort zeg maar
Kan je het aan de achterkant bovenin het verstelding niet eroorheen halen? Dan heb je een lang stuk vanaf onder. Dan doe je die samen met het kliksysteem dan pas boven door de twee gleuven en weer terug in de kinderwagen.
Ik snap wat je bedoelt en had dat al gedaan maar dan is er bijna geen ruimte tussen de gordels en de wagen? Daar past ze echt niet tussen! En het ziet er ook heel raar uit, net alsof het niet zo hoort?
Misschien naar de handleiding kijken? Volgens mij staat het daar ook in (heb een Buzz 2010). En anders bij een babywinkel vragen?
Gordels bovenin los maken, door het onderste grote gat doen in de voetenzak. Dan doe je ze door de 2gleuven bovenin weer erdoor en klik je ze vast. Dan door het onderste gat nog het klikmechanisme en het stuurtje.. Denk dat t zo werkt
Zou het ook kunnen dat de grote gaten voor het stuurtje en het kliksysteem zijn, en de kleine gaten voor de gordels, maar dan aan de onderkant? Dus dat de bovenkanten van de gordels boven de voetenzak uitkomen. Als ik er zo naar kijk, ziet het er ook niet echt uit alsof de voetenzak tot boven het hoofd komt, en aangezien de gaten allemaal best dicht bij elkaar zitten en vooral op dezelfde afstand van elkaar.
Heb het weet geprobeerd maar dat lukt weer niet.. Ik ga zo wel naar prenatal! On iedergeval bedankt voor het mee denken allemaal!
Gaan de beide gordels niet van bovenaf los? Dus de gordels van bovenaf wat strak trekken en van achter de zitting los halen? Beetje lastig uitleggen helaas Edit, ik voeg even een foto toe hoe hier de gordels los gaan
Ja ze gaan van boven af los maar ze moeten ook van bovenaf door de voetenzak heen en dat gaat niet aangezien de gordels van boven heel kort zijn en vanaf onder lang.. Maar laat zo wel even weten hoe die wel moest als ik ben geweest!