Hallo mensen, Ik ga veel te weinig buiten lekker van de zon genieten, omdat ik geen zin heb om gewoon te liggen. Dus ga ik maar wat opzoeken op internet of zo. Ik zou wel weer willen lezen. Wie heeft er boekentips? Ik zoek iets leuks en luchtigs, waar je niet te veel bij na hoeft te denken. Gewoon om lekker te ontspannen dus. Alvast bedankt!
De boeken van Jill Mansell lezen lekker weg idd. Ik heb ook veel boeken van Fear Street gelezen s'zomers. En de cheerleader omnibus Ook de boeken over zo'n groep klasgenoten,ik weet niet meer of die ook van Fear Street waren of niet.
Jill Mansell Rachel Gibson Kathy Kelly Sophie Kinsella (en dan vooral 'Hou je mond' hilarisch boek) Sasha Wagstaff Sue Townsed Chantal van Gastel Candace Bushnell Jennifer Crusie
Dank jullie, ga maar eens googlen hierop. Talve geeft aan 'over een groep klasgenoten'. Nou, als er boeken à la Highscool-movie zoals American Pie e.d. zijn.... graag
Hahaha het zijn wel thrillers hoor Ik wil wel wat meer over die boeken vertellen maar ja dan verklap ik het Ik zal nog eens voor je zoeken waar die boeken bij horen.