Carbuloss??? Het blijken echt geweldige pillen te zijn die je helpen afvallen en het honger gevoel wegnemen... Zelf geloof ik hier allemaal niet zo in, maar op internet zijn er positieve reviews over te vinden. Maar zijn ze inderdaad ook betrouwbaar... Dus bij deze: Wie gebruikt ze, heeft ze gebruikt, resultaat, hoe voel je je enzovoort enzovoort! En natuurlijk als je wilt afvallen moet je o.a. op je eten letten, maar ben gewoon nieuwsgierig naar die pillen. Carbuloss - Natuurlijke Koolhydratenblokker
Ben er niet bekend mee, maar geloof hier niet zo in. Als er echt een pilletje op de markt was waar je door afvalt dan zou iedereen dit toch gebruiken?
Een dieet wil ik nog wel doen, maar aan pillen ga ik nooit beginnen. Ik heb ooit 4 maanden een koolhydraatarm dieet gevolgd en dat neemt ook je hongergevoel weg. Mijn man kon naast me gewoon een lekker bordje patat of wat chips eten en ik gaf er niet om.
Pillen om af te vallen geloof ik niet in. Geloof in je zelf dat je het kunt dan val je pas af. Hier 7 er af bijna acht door alleen maar snoep koekjes chips weg . En porties aan passen + sporten. Dat van af jullie dit jaar ongeveer. Nu met de feest dagen ga ik niet op letten pas 6 januari weer.
Hmm ik ben wel benieuwd eigenlijk. Ben voor mijn laatste zwangerschap heel veel afgevallen met pillen maar kreeg toch last van de bijwerkingen dus mee gestopt. Kilo,s zijn er af gebleven maar nu door zwangerschap er weer op. (2x 25+ aangekomen) nu wilt het er met geen mogelijkheid af. Ik sport, beweeg veel en eet gezond. Ergens gaat het fout. Misschien dat ik dit wel ga proberen im het nieuwe jaar maar eerst nog even inlezen.
Geloof er werkelijk niets van. Afvallen doe je door gezond te eten flink te sporten en niet teveel snoepen.
Oja met de meeste pillen die er te verkrijgen zijn waardoor je zogenaamd afvalt zitten hele slechte stoffen in waardoor je hart keihard moet werken.
Begin nooit aan afslankpillen dames het is echt troep voor je darmen net gif, je kunt er ernstige darm klachten van krijgen. Ook van de pillen die verkrijgbaar zijn in de apotheek. De beste methode om af te vallen is toch gezond eten/dieet en sporten.
gebruik alsjeblieft geen pillen.. zo'n onzin! gezond eten, 6x daags kleine porties en sporten.. dan val je op de juiste manier af, alleen duurt het even
Ik zou ook nooit zulke pillen gebruiken, ook al zou je ermee afvallen, gezond is het niet. En je zult erna weer van bij komen. Nee het is slecht. Meet jezelf een gezond eet patroon aan en lekker bewegen. Doe een sport die je leuk vind.
Zoals ik al aangaf geloof ik er ook niet in, ben 9 kilo afgevallen door geen prik meer te drinken en de koekjes en snoepjes te laten staan. Maar omdat dit in Amerika de nieuwste rage is ben ik benieuwd naar de mensen die het WEL hebben geprobeerd, betekend overigens niet dat ik het ook ga proberen... (vind het ook te duur) Puur nieuwsgierig!
Je pakt 3 keer per dag zo'n pilletje kan praktisch blijven eten zoals je wil en je hoeft niet eens te sporten......en mij parkiet schijt goude eieren Neuh, ik geloof niet in sprookjes.
ik heb er toen ook naar gekeken maar volgens mij moest je voor echt een goede werking nog weer andere pilletjes bij slikken dus toen heb ik het maar laten gaan verder. Dat vond ik weer zo dubieus...