Wat zijn de lekkerste pizzabodems? We hebben wel eens die van ah, maar ik vind ze niet helemaal knapperig worden in het midden. Ik bedoel dus de kant en klare pizzabodems om zelf te beleggen.
Bedoel je kleine of grote? Als het gaat om de grote vond ik de margarita pizza's van de ah nog wel redelijk.
Zijn deze niet goed? Bij mij worden die altijd perfect... merk wel dat je ze niet te dik moet beleggen en niet teveel natte saus of toppings. AH Pizzabodem houtoven #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi487349
Ik vind kant en klaar altijd beetje zacht blijven. Wat ik soms doe zijn die kleine pizzabodempjes uit de vriezer bij AH. Veel sneller klaar en Kids vinden het ook leuker. Of Turks brood en dan door midden snijden. Tomatensaus erop en beleggen maar, heerlijk ! Of libanees platbrood. Ook wel bij de ah.
Klaar maken op een pizzasteen op de bbq in plaats van in de oven. Geeft een heerlijk knapperige bodem.
Turks brood is idd ook echt lekker als pizzabodem. Wordt lekker knapperig. Door midden snijden, 1 helft beleggen met saus en wat je er maar op wil en dan in de oven.