Van de week de gymschoentjes gepast; te klein. Vanmorgen de gymkleding gepast, ook te klein. I know, had ik eerder moeten passen, maar vergat het steeds en nu dus vette paniek. Sportschoentjes inmiddels voor geslaagd gelukkig. Alleen kom nergens aan gymkleding. Ze wil een kort broekje van katoen en een shirtje van katoen. Vorig jaar heb ik die bij scapino gekocht, maar nu vindt ze die van scapino dus niet mooi grrr. We zijn vanmorgen bij de Scapino, Hema, Zeeman, Wibra en Terstal geweest, maar nergens gymkleren met korte broek. Wel overal joggingbroeken, maar dat is dus niet wat we zoeken. Action heeft van doe leuke korte sweatpant, maar die zijn haar veel te breed om haar middel. Heeft iemand tips waar ik nog eens kan zoeken?
Hier ook wel eens gehad begin van t schooljaar of dat halverwege iets niet meer past. Dan pakten we voor tijdelijk even een simpele soepele korte broek met een shirt uit de kast, probleem weer opgelost! Don't panic En ik ga ik echt niet alle winkels af, als we bij Scapino of Bristol zijn is er altijd wel iets wat past, het is maar voor 2 uurtjes in de week zeg ik dan, als het aan onze jongste ligt kunnen we er anders wel dagen voor op stap, daar beginnen we niet aan
Dochter heeft een kort broekje zwart en aansluitend van de h&m en een simpel shirtje. Ze is ook dun dus was al lang blij dat ze iets past
Ik zie dat er al winkels getipt zijn. Heel eerlijk: ik zou niet stressen en een gewoon (wat ouder) shirt uit haar kast in haar gymtas stoppen. Dan kun je eerdaags een keer op je gemak kijken. Zo werk het btw nog steeds bij mijn dochter van 14 jaar: die draagt oude shirts en korte/lange joggingbroeken af als huispak/pyjama.
Niet te moeilijk over doen inderdaad, gewoon kort zomerbroekje en shirt. Werkt prima. En anders Decathlon en/of online bestellen.
Heeft ze geen andere soort waarin ze sportkleding draagt? Hier wordt gymkleding/ turnkleding/ voetbalkleding en voorheen freerun kleding allemaal door elkaar heen gedragen.
Hier ook, M gymt bijna altijd in haar hockey rokje, vindt ze fijn zitten om te sporten. Nou, prima hoor.
Sorry ik verwachtte een ander probleem met spoedvraag... Niet te moeilijk over doen, gewoon een passend kort broekje mee en shirtje en dan op je gemak even rond kijken. Ik geef decathlon ook wel een goede kans dat er wat is. En anders zal ze het toch met iets moeten doen wat ze net minder mooi vindt. Het is soms niet anders.
Oh ja, hier hebben ze bv ook korte fietsbroekjes voor onder jurkjes/rokjes, gewoon korte leggings zeg maar - daar gymmen ze ook graag in. En de jongste neemt ook wel eens een turnpakje mee, ook prima.
Hier gymen ze op school met voetbal broekjes van de decathlon, kipstra. Kosten geen drol en schijnen lekker te zitten.
Iedereen bedankt voor de tips. Het zijn fietsbroekjes van de h&m geworden met sportshirtjes van hun ook.