Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een paar buikbanden aangeschaft. Dit was de absolute favoriet en die wil ik nu ook wel weer graag dragen. Maar... ik ben in verwachting van een tweeling! Dus vind ik het toch wel het leukste als er twee paar voetjes op zou staan. Helaas is het bij buikbanden.com niet mogelijk om er een extra setje voetjes op te laten maken. Ik heb ook al gezocht of er een kant-en-klare set is die ik er gewoon ineens op kan strijken ofzo. Maar dat kan ik niet vinden. Ik zie het echt niet zitten om de steentjes er zelf stuk voor stuk op te maken. (Veel te priegelig, dat krijg ik nooit mooi voor elkaar.) Ik ken ook niemand in mijn omgeving die ik het zou kunnen vragen. Waar zou ik voor dit klusje terecht kunnen, heeft iemand een idee? Bekijk bijlage 274063
Via marktplaats niet als je zoek op hotfix? Het is overigens wel leuk om zelf te doen hoor Doe het ook, en vind het totaal geen priegel werk
Hier is een heel hotfix topic mischien wel iemand die dat voor je wil doen? Ik kan het denk ik ook wel weet niet of ik dat patroontje heb!
Kun je die steentjes dan op de één of andere manier al half-vast zetten voordat je ze echt bevestigt op de stof? Eerst op een soort applicatiepapier ofzo? Ik ben zo bang dat als ik ze er niet netjes op krijg, dat dan gelijk de band helemaal verpest is. Misschien dat ik het (met wat tips) wel aandurf als ik het eerst ergens anders helemaal goed op kan doen, voordat ik het overbreng op buikband zelf. En op wat voor kosten zou ik dan ongeveer moeten rekenen?
Ik heb het hotfix-forum gevonden en vraag het daar ook even. (Nooit geweten dat deze techniek hotfix heet, dus ik ben al een stapje verder, haha.)
ja je kan het eerst op plakfolie maken steentjes kosten niks maar weet zeker dat je er in het hotfix topic uitkomt