Ik heb echt een megapak lange vingers liggen waar ik gewoon niets mee weet e doen. Ja, gewoon opeten, maar na 2 heb ik het al gezien.. Heeft er iemand een leuk recept om er iets mee te maken ofzo?
Bak vanille-ijs erover, met vruchtjes...... Al heb ik geen moeite met gewoon opeten hoor! Eetze ! Chantal
Ik zou er ook Tiramisu mee maken, makkelijk en lekker! http://users.skynet.be/pierre.de.meyer/ ... ek-92.html P.S. Let erop dat je de koekjes niet te lang in de drank doopt, want dan worden ze heel erg slap.2 à 3 seconden is echt genoeg!
Het probleem: ik lust geen tiramisu Ik heb er chocotaart van gemaakt.. Kijken of het is gelukt.. Tnx voor jullie tips!
Mijn moeder maakte daar vroeger koekjestaart van. In koffie dopen en met creme. Ik weet helaas het recept niet........
recept melk echte slagroom lange vingers kokospoeder doop een vinger in koude melk, 1 a 2 seconden. doe er wat slagroom op en dan een 2e vinger erboven op. die moet natuurlijk ook in de melk. en dan wat kokos er op strooien. en dan alles herhalen tot dat alles op is. mijn schoonzus doet dit altijd. slecht voor de lijn maar wel lekker.
ik krijg hier honger van....woont er nog iemand in de buurt van emmen met een pak lange vingers? wat ik zou doen is er slagroom op spuiten en daarover een dun laagje chocolade flokken of hagelslag strooien
De chocotaart is echt lekker geworden! Hmm, toch ergens goed voor geweest die lange vingers! Voor degenen die nieuwsgierig zijn geworden, hierbij het recept: 1 liter melk 3 eetlepels cacao 1/2 theeglas bloem 3/4 theeglas suiker lange vingers 2 bananen De melk, cacao en bloem mengen en al roerend aan de kook brengen. Als het kookt, de suiker toevoegen en al roerend nog een paar minuten door laten koken. De bodem van een schaal bedekken met een laagje lange vingers. Daaroverheen de helft van de melk gieten. Dan daroverheen een laagje in plakjes gesneden banaan leggen. Over de bananen een laagje lange vingers leggen. En daroverheen de rest van de melk gieten. Even laten afkoelen en dan een paar uur in de koelkast zetten. Koud is het het lekkerst.. Heeeeeeeeeeeerlijk! Smullen maar!