alles valt in duigen. Mijn leven, mijn relatie en mijn kinderwens. Ik heb net gehoord dat mijn contract niet wordt verlengt. Mijn vriend kan ons niet samen onderhouden van zijn salaris en zeker geen kind erbij. Ik dacht dat ik voor het eerst een baan hield.. Maar nee dus, ook deze gaat weer fout.... zoals alles bij mij klotezooi
He meid wat shit!!!! Mocht je je baan wel gehad houden... hadden jullie het dan wel gered financieel na de bevalling?? of zou je blijven werken?? etc etc. Zijn allemaal dingen/vragen waar je vooraf aan denkt toch?! Maar als je nu weet dat je contract niet verlengt wordt dan begin je vanaf vandaag meteen met het zoeken van een volgende baan!!! Ik weet zeker dat er een op je pad komt en dat het goed zal gaan maar je moet er wel zelf in geloven en niet de moed laten zakken hoor!!!! Succes
Balen Meis, Maar idd, ga direct naar een nieuwe baan opzoek. Enne je relatie ook niet lekker? is dat nieuw of komt dat door de stress?
ja das zeker vervelend zeg! Maar idd gewoon lekker weer solliciteren en snel weer een baan vinden! Mischien was het wel voorbestemd en krijg je nu een veel en veel leukere baan! Je laat in ieder geval al zien dat je graag wil werken dis je motivatie is er, en dat zoeken bedrijven! Ik wens je heel erg veel succes! xxx Marijke
Aahhh meid wat klote!!! Je hebt recht op een uitkering he meid als je geen werk hebt!!! Hoezo gaat je relatie kapot? En meissie je bent nog jong,een kindje komt er echt hoor!!! Ik hoop dat je je snel wat happy-er voelt meid,tis je niet gegund (((((knuff)))))
he balen bar wat lees ik nou! Kop op meis.... ga snel een andree baan zoeken.... en hoezo je relatie.... Kop op, ff zoeken! veel sucses en we spreken elkar snel!
He wat vervelend Bar! Maar er komt vast wel weer iets hoor! Ik heb over 3 weken ook geen werk meer en zowiezo zit er niks aan te komen voor vast. Maar positief blijven! En je relatie hoeft er toch niet op achteruit te gaan?!
Hey meid.... je baan verliezen is toch niet het einde van de wereld? Je hebt nog tijd genoeg om weer een nieuw baantje te vinden, desnoods een krantenwijk of telefoontjes plegen voor verzekeringsmaatschappijen Dat hoeft toch nog niet gelijk te betekenen dat het krijgen van kindertjes samen helemaal van de baan is? Ik zit een beetje in dezelfde situatie als jij... ook mijn baan is per 1 juli afgelopen en dan is het maar afwachten wanneer ik weer een baantje krijg, ook mijn vriend verdient in principe niet genoeg om ons 2en plus een kindje te onderhouden (al zou het wel kunnen als het moest, je moet er misschien wat luxe voor opgeven..) maar ik heb sowieso recht op een jaar WW en daarna zien we wel verder, baantjes zijn er altijd wel te krijgen, al is het misschien niet iets waar je erg graag wilt werken. Of wil je vriend nu niet meer?
Het is inderdaad niet het einde van de wereld. Het is natuurlijk niet leuk dat je je baan kwijt raakt, maar je bent nog niet zwanger meis. Je kan best nog een baan vinden. Kom op hoor! Sterkte en rustig aan.. -xxx-
Shit bar, echt heel erg ik weet hoe graag je dit wou!!! Hoe gaat het nou verder met jullie?? Ik spreek je snel op msn Liefs
Hey meiss.... Wat vervelend voor je..... Maar gelukkig is het niet het eind van de wereld. Je bent nu "nog" niet zwanger dus tijd genoeg om een nieuwe baan te zoeken en je toekomstplannen voort te zetten. Heel veel sterkte meiss.... Dikke kuzz Daan
ik heb ook geen baan maar ben druk aan het zoeken voor thuiswerk en ik moet nog ff afwachten of er wat is ik hoop voor jou ook dat er snel weer een baantje is en dat je snel weer wat beterder voelt
Mijn relatie.. ja mijn vriend kan ons niet samen onderhouden van zijn salaris.. Dus ik moet echt rap ander werk vinden anders weet ik niet hoe het verder moet. Ik had zo graag mijn vriend is trots op me laten zijn.. Dat ik eindelijk is ergens mijn werk hield.. een vast contract misschien wel.. Maar iedere keer weer, hoe ik ook mijn best doe, het zit er niet in voor me . Ik heb zo hard gewerkt en zo mijn best gedaan.. maar nee, het mocht weer niet zo zijn.. Het is niet het einde van de wereld, maar waarom heb ik altijd pech in mijn leven. Het is niet alleen met mijn werk..Op de een of andere manier is het voorbestemd dat ik alles verpest.. dit hele leven Als ik mijn baan had gehouden hadden we het makkelijk gered. Hadden we wat zuiniger aan moeten doen maar hadden we het zeker gered, want we deden nu alles wat we wilde en kochten alles wat we wilden.. Of ik recht heb op een uitkering weet ik nog niet. want ik weet niet of dit als ontslag geldt...
Als je contract niet wordt verlengt, krijg je zeker een uitkering. Ik heb hetzelfde gehad. Dus meis, gelijk naar het cwi en je inschrijven en die regelen het bij het uwv voor je. Het kan namelijk wel 6 weken duren voordat je een keer salaris hebt. Je moet wel elke maand 4 keer solliciteren. Succes!!
Hey Bar Meid wat vervelend zeg.Ik kan me voorstellen dat je denkt dat het het einde van de wereld is.Maar ga lekker zoeken naar een baan die leuk is en ga van het weekend lekker genieten van het weer en volgende week als je je weer beter voelt en je moet niet te snel gaan zoeken als je er even geen zin in heb. Meid neem even de tijd voor jezelf en er komt een tijd dat het weer goed gaat meid Liefs Indey