Boekenwurmen onder ons....

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly24, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oooo ja robin cook, die was ik helemaal vergeten, daar heb ik ook heel veel van gelezen

2. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    waar halen jullie tijd vandaan om boeken te lezen???
    heb nog 3 boeken liggen, maar kom er niet aan toe, moet ik ook zeggen dat ik een moeder heb die mij zeer regelmatig tijdschriften (margriet/libelle ed) komt brengen. ik zit s' avonds veel achter internet, als sophie op bed ligt ga ik ook ff liggen en dan het huishouden nog.

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    paar van mijn favo schrijvers zijn Karin Slaughter en James Rollins!

4. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    ben op het moment een boek aan het leezen van een voor mij niet bekende schrijfster chantal van gastel het boek heet zwaar verliefd
    normaal niet mijn genre heb een boekken kast vol waargebeurde heftige boeken maar dit leest echt heerlijk weg en is super leuk en herkenbaar!

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ben nu voor de 100ste keer bezig in: secret diary of a demented housewife van niamh greene. geweldig, een van mijn favo boeken ooit, zo herkenbaar!

zag dat er ook een deel 2 is, dus deze week even een tripje gianotten doen!

6. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    De boeken van de Twilight saga zijn erg leuk om te lezen.. heb de 3 boeken in 3 dagen uit.. kon ze niet weg leggen..(4e nl deel komt in april..)
    Ben helemaal verslaafd aan deze serie.. de films zijn ook erg leuk, maar de boeken zijn nog leuker!!

En ik vond voordat ik dood ga en als ik blijf erg mooi!
    Heb met tranen in mn ogen beide boeken gelezen!

Heb van Tess Gerritsen nog een boek liggen, binnenkort maar eens aan beginnen.. :)

Liefss

Deel Deze Pagina