waar halen jullie tijd vandaan om boeken te lezen??? heb nog 3 boeken liggen, maar kom er niet aan toe, moet ik ook zeggen dat ik een moeder heb die mij zeer regelmatig tijdschriften (margriet/libelle ed) komt brengen. ik zit s' avonds veel achter internet, als sophie op bed ligt ga ik ook ff liggen en dan het huishouden nog.
ben op het moment een boek aan het leezen van een voor mij niet bekende schrijfster chantal van gastel het boek heet zwaar verliefd normaal niet mijn genre heb een boekken kast vol waargebeurde heftige boeken maar dit leest echt heerlijk weg en is super leuk en herkenbaar!
ben nu voor de 100ste keer bezig in: secret diary of a demented housewife van niamh greene. geweldig, een van mijn favo boeken ooit, zo herkenbaar! zag dat er ook een deel 2 is, dus deze week even een tripje gianotten doen!
De boeken van de Twilight saga zijn erg leuk om te lezen.. heb de 3 boeken in 3 dagen uit.. kon ze niet weg leggen..(4e nl deel komt in april..) Ben helemaal verslaafd aan deze serie.. de films zijn ook erg leuk, maar de boeken zijn nog leuker!! En ik vond voordat ik dood ga en als ik blijf erg mooi! Heb met tranen in mn ogen beide boeken gelezen! Heb van Tess Gerritsen nog een boek liggen, binnenkort maar eens aan beginnen.. Liefss