Hallo allemaal, Ik ben weer es toe aan een nieuw luchtje en zoek wat inspiratie. Wat is jullie favo luchtje? Het lekkerst vind ik nog steeds de geur van mijn dochtertjes kruintje Maar dat zullen alle moeders wel hebben hihihi! Snuif altijd weer even lekker aan d'r hoofdje als ik met r knuffel of zeg ik dan iets geks? Verder heb ik lange tijd JLO Glow en SUN van Jill Sander gehad. Ook J'Adore van Dior vond ik lekker, The One van D&G en heb luchtje van iemand gehad: White Linnen van Estee Lauder, maar die vind ik toch wat minder spectaculair ruiken. Vertel es wat dragen jullie zoal?
Rode Poison, van Dior. Hij is op maar het is bijna kerst... Of dat luchtje van Lolita Lempica, ook heel lekker. @Mirella, nee hoor Babietjes zijn lekkah
Deep Red van Hugo Boss. Enne, ik zit ook vaak met mijn neus in de kruintjes van mijn kinders hoor! Dacht dat ik de enige was die dat deed
Ik heb de volgende 3 flessen in de badkamer staan: Chance - Chanel Delicious - DKNY Miracle - Lancome
gucci maar weet effe niet welke, is een vierkant flesje, rose kleur en ruikt echt super super heerlijk ook Calvin Klein eternity
Allure van Chanel! Niet goedkoop maar heeeeeeel lekker! En op een goede 2e plaats L'eau D'Issey van Issey Miyake. Mmmmm....
bij kruidvat was ie pas in de aanbieding ik geloof 15 euro ofzo, maar hij is zooooo lekker, ff vragen bij kruidvat dus Gucci envy. Je hebt er ook een roze variant van, maar deze is groen/geel. (vierkant lang flesje)
ik ruik ook graag aan me zoontjes haartjes en aan zijn voetjes handjes en in zijn hals HEERLIJK! qua parfums heb ik nu 2 wintergeuren style van jil sander pure poison van dior 2 zomergeuren d&g light blue jil sander met pure en 1 bedparfum laura biagiotti met laura