Geen aantrekkingskracht meer voor vriend.

Discussie in 'De lounge' gestart door beertje22, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Hallo dames,

Ik zit met een probleem.... Sinds ik bevallen ben 15-1-2015 heb ik geen zin meer in seks. Toen we net een jaartje samen waren had ik ook al een tijdje minder gevoel voor mijn vriend. Gelukkig na een tijdje kwam het weer. Nu heb ik al bijna 1,5 jaar last dat ik geen zin heb in seks. En het is niet alleen de seks ook het knuffelen en zoenen etc.. Als hij zich uit kleed om te gaan douchen of naar bed te gaan dan boeit me dat niet.. Vind het zo erg wil hem echt niet kwijt. Tuurlijk is er veel veranderd sinds ons zoontje er is, maar zoals ik al zei had ik het in het begin ook al. Ik slik de pil, ga hier ook niet vanaf omdat ik nooit door de pil heen zwanger ben geworden en hij bevalt me goed.
    Hopelijk heeft iemand wellicht tips of zo..??

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Moeilijk meid.
    Echt tips heb ik jet voor je.
    Misschien een avondje alleen uitgaan en proberen wat te praten.
    Moeilijk

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    misschien een andere pil soort? hier merk ik een gigantisch verschil met en zonder pil of andere hormonale troep... vind het echt naar, voel me niet mezelf en hij word er ook niet vrolijk van :(

4. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Ben echt zo'n huismus en m'n vriend ook, dus we zitten vaak als de kleine op bed leg of op de bank achter de laptop.
    en als het lekker weer is zitten we nog ff buiten. Uitgaan/vakantie houden we niet van. Praten doen we juist ook... m'n vriend wil er ook heel veel aan doen om het weer te te laten krijgen bij mij .... Hij word er ook een beetje verdrietig van kan ik ook weer begrijpen.

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Bij mij kwam het door de pil, sinds mijn zwangerschappen reageer ik er anders op. Somber, snel boos en geen libido. Ik gebruik geen hormonen meer en nu gaat het veel beter.

6. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Heb je helemaal geen gevoelens meer die kant op? Of alleen naar je partner toe niet? Ik bedoel; voel je wel eens iets van opwinding, waar hij niet bij is?

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    En als jullie er nu eens "tijd" voor maken? Gezellig samen op de bank, trek leuke lingerie aan, zoenen/knuffelen met elkaar en kijken of dat leidt tot iets.

8. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik zou eerst andere pil proberen. Ik had met pil ook erg laag libido, zeker na bevalling van eerste. Had uiteindelijk ook andere klachten waardoor ik al eerder stopte met de pil, nog geen wens voor tweede perse. Wat was dat een groot verschil. Liefst zou ik straks niet terug gaan aan de pil.

Verder zou ik toch kijken of je samen een avondje/dagje uit kan gaan. Thuis zitten en je eigen ding dan doen bevordert ook niet. Zorg dat je een dagje samen weg kan gaan waardoor je echt met elkaar bezig bent.

9. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Als jullie seks hebben gebruik je man dan iets?

10. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    De pil heeft hier bij mij heel veel invloed op. Ik ga tegen die tijd de nuvaring proberen

11. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Als je nu seks heb gebruik je man dan iets?

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    De pil was bij mij ook een moodkiller

We gebruiken condooms...en over een tijdje gaat mijn man zich laten steriliseren.
    Maar condooms zijn ook prima.

13. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

De pil is bij mij ook echt een boosdoener geweest!

14. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ben ook wel benieuwd of je nog wel opgewonden kan raken van iets? Ervaar je het gevoel nog wel eens? Wellicht is het de pil, wellicht gewoon een knop die je om moet zetten? Is er iets wat je man kan doen om zich aantrekkelijker te maken? Loopt ie er bijv altijd bij als een slons waar je misschien op af knapt?

15. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Condooms vinden wij zelf perosonlijk niks.
    Met steriliseren is er toch ook altijd kans op zwangerschap, of is die kans net zo groot met de pil?

16. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ja!!!! Nu condooms en binnenkort sterilisatie. Ik haat condooms maar ben tenminste wel weer mezelf!

17. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

6 jan 2014
    1.615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    M'n vriend loopt er altijd wel goed bij. Eens in de zoveel tijd is er nog een beetje zin, maar die moet ik dan van ver halen.

18. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Heel herkenbaar! Bij mij zakte mijn libido echt gigantisch door de pil, ik had niet eens door dat het zo'n invloed had! Uiteindelijk gestopt met de pil vanwege vage lichamelijke klachten, wilde bijwerkingen van de pil uitsluiten - we hadden toch nooit seks, dus kon makkelijk stoppen... Nou, twee weken later libido weer terug! Heeeel anders gewoon, waar ik met pil mijn man niet eens echt zag lopen als hij naakt was, zag ik 'm zonder pil echt al staan terwijl hij nog al z'n kleding + regenpak aan had, bij wijze van ;)
    Nu gebruiken we condooms, geen fan van! Maar echt beter dan de pil... We hebben nog een kinderwens, als die vervuld is, gaan we de anticonceptie wat drastischer aanpakken...

19. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.134
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik had ook echt een veel lager libido door de pil. We hadden misschien 1x in de 2/3 weken sex en dan moest ik ook echt heel diep graven.
    Dacht dat het kwam omdat ik teveel aan mijn hoofd had.
    Maar nu ik gestopt ben met de pil merk ik een duidelijk verschil. Libido is weer terug aan het komen en we hebben vaker sex.

Ik denk toch dat de pil de boosdoener is bij jullie. Maar als je er niet mee wil stoppen dan zul je iets anders moeten proberen..

20. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Misschien is een koperspiraal iets voor jou? Heb ik ook, aangezien ik niet zo goed tegen hormonen kon en ik ben sindsdien echt een ander mens!

Deel Deze Pagina