boekhoudpakket gratis, wie als zzp,er werkt ermee?

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuwpop, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    we hebben een vrij simpele boekhouding waar ik zelf wat meer in wil doen om kosten te besparen.
    via google kom ik verschillende gratis boekhoudpakketen tegen maar zijn deze goed? wie werkt ermee? en welke heb je?

2. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Ik werk gewoon met een excel bestandje, niet specifiek een boekhoudprogamma. Dit bestand heb ik gekregen van mijn accountant en werk er al een paar jaar mee! Bevalt dus goed! Zoiets kun je zelf ook wel aanmaken als je excel goed kent.

3. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    kun jij met dat excel bestand dan ook grootboeken uitdraaien?
    ik werk wel met een excel bestand maar dat is alleen voor de omzet btw te berekenen.

4. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Ok, nee ik gebruik het idd voor in-en uitgaven en btw bijhouden. Dan zoek je echt iets anders! Daar kan ik je niet bij helpen!

5. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je een boekhouder / accountant hebt overleg even met hun! Voor hetzelfde geld is het een programma dat wel voldoet voor jullie administratie maar niet wat jullie boekhouder / accountant nodig heeft. Als je even overlegt kan je al een hoop problemen voorkomen. Bij ons is ook een klant die boekhoudpakket hebben zonder het te overleggen met ons. Dit was voor hun ideaal want hun konden er precies uithalen wat voor hun belangrijk was maar na afloop van het jaar konden wij er niks mee.... Zonde van alle tijd die er is ingestoken..

6. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Je zou kunnen kijken bij reeleezee, zij hebben een gratis pakket welke 5 boekingen per maand verwerkt. Dus als je idd een kleine boekhouding hebt dan kan je af met de gratis versie. Anders betaal je geloof ik 20 EUR per maand. Fijn pakket en een goede helpdesk.

7. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    in ieder geval bedankt.

8. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    we zijn momenteel boekhouderloos :)

9. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ik zal daar morgen eens naar zien, bedankt.

10. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Zelf werk ik met exact online. Daar zijn ook verschillende klasses in. Is vanaf 29 euro.

Deel Deze Pagina