ik zou het niet weten hoe ze dat doen. ik weet ook niet hoe ik eraan gekomen ben hoor... maar goed heb al geluk dat ik die 2 pamper bonnen erbij heb.
Ik ben een tijdje terug gebeld, en toen hebben ze me allemaal vragen gesteld, en toen ik vroeg waarvoor het was zeiden ze dat he was omm de bonnen zo zorgvuldig mogelijk samen te stellen. Ik dacht dat het toen voor de babydoos was, maar het was dus hiervoor.
ik heb de bonnen ook gekregen maar voor de 2e keer geen bonnen voor pampers. ze denken zeker dar kinderen na 1 jaar al zindelijk zijn en geen pampers nodig hebben... de rest gebruik ik wel allemaal. het scheelt wel een paar euro...
Ik heb vandaag mijne binnen gekregen maar ik heb er 2 keer 2 bonnen opzitten voor pampers, jullie ook?
Ik heb het boekje met 4 pampersbonnen! niet icm andere aanbiedingen...tja veel kassieres scannen die bon gewoon zonder te kijken.... Ik ga het gewoon proberen zodra ze ergens in de aanbieding zijn. Volgens mij geldt die pampersbon niet voor de voordeelverpakkingen. Ik heb ook veel (af)wasmiddel, oil of olaz en tandenborstel, scheerspul, ranja. In het vorige topic was ook gesproken over wanneer de boekjes worden uitgegeven. Volgens mij 4x per jaar, ieder jaargetijde 1, dit is de zomereditie.
Ik heb me op die manier nooit ingeschreven. Ik doe wel altijd mee met telefonische enquetes en enquetes per post en online. Ik denk dat ik daarom het boekje krijg.
Ik heb hem ook met 4 pampersbonnen. Ik zou ook niet weten hoe ik eraan kom eigenlijk, heb me nooit ergens voor ingeschreven ofzo. Maar ik ben er wel blij mee uiteraard.
Ik heb ook het boekje ontvangen, maar die supermarkten zitten niet in de buurt (en ik gebruik geen pampers ). Wie me als eerste zijn adres pb't stuur ik het boekje toe
Ik heb het boekje ook ontvangen met de pampersbonnen. En bij de kruidvat hier lezen ze de bonnetjes niet hoor, had laasts 6 pakken pampers voor 20 euro haha!
Bij de deka inkopen gedaan: dreft ultracaps (zijn al in de reclame daar) dash wasmiddel (ook in de reclame) satin scheergeld (idem) Erg leuk winkelen zo