hoi hoi, wat voor loopstoeltje hebben jullie voor de kleine gekocht en waar hebben jullie die gekocht?
ik heb er 1 van nijntje daan heeft er misschien wel2x ingezeten hij vind er helemaal niks aan. met rolle kon hij overal komen en nu met kruipen en met zo'n loopstoel niet.
Ik was al op zp'n reactie aan t wachten De vraag is alleen niet: Moet ik wel of geen loopstoeltje aanschaffen? Maar: Welk loopstoeltje hebben jullie? Duss dit antwoord sluit niet aan bij de vraag
Ook al sluit het dan wel niet aan .... Ik heb ook geen loopstoeltje.. omdat het (zo wordt er gezegt) helemaal niet goed moet zijn voor de heupjes..
mijn eerste had een loopstoel hij zat er niet vaak in want dat is natuurlijk niet goed te vaak erin maar af en toe kan gerust en die van mij vond het helemaal geweldig ik weet niet meer welke ik had staat nu op zolder tot de tweede er een keer in kan...zo'n ..... ufo heette die meer weet ik niet
Wij hebben een Chicco ( lime groene... Dj walker ofzow ?) Ruben zit er graag in... maar 10 min per dag max
Weet je wat ik niet begrijp? Ik ben ook niet PRO-loopstoel, helemaal niet, maar daarom juist geef ik geen antwoord op de vraag. Waarom bv :-# als reactie, wat voegt dat nu toe als antwoord aan de TS?Zeg dan beter gewoon niets... Sorry, maar dat moest ik even kwijt...
Maar nu ff een antwoord op de vraag... Wij hebben er toen eentje van mn ouders gekregen,weet niet wat voor merk het is.Hij komt van de 'turk' bij ons vandaan.Een heel leuk ding,met muziek erin en je kan er ook een soort van hobbelpaard van maken.Ze vindt het helemaal geweldig
Het zou toch kunnen dat TS niet op de hoogte is van de bezwaren die men heeft tegen een loopstoeltje. Dat is de reden dat ik reageer, zo voorzie je haar m.i. ook van informatie... Enne... Sorry hoef je wat mij betreft niet te zeggen. Gelukkig leven we in een vrij land met vrijheid van 'forumsuiting'! Groetjes Six
Als TS zogenaamd niet op de hoogte is,was de vraag wel heel anders geweest.Dan was het bijvoorbeeld "Is een loopstoeltje slecht" of iets in die geest.
Hier alleen maar goeie ervaringen met een loopstoeltje hoor En ik kan je zeggen dat mijn kinderen niets mankeren en er helemaal niets aan over hebben gehouden hoor Het gaat er allemaal om hoe je er zelf mee om gaat! Verder heb ik eigenlijk geen idee welk loopstoeltje nou het beste is. Heb er toen 1 nieuw gekocht bij een babyzaak (ben de naam kwijt haha) En die heb ik toen ook gebruikt voor Damiën. Degene die ik nu gebruik voor Jayden hebben mijn ouders gekocht. Het is iig belangerijk dat het loopstoeltje een hoge rug heeft. (hebben ze volgens mij allemaal wel denk ik) Voor goeie steun. Iig heel veel plezier ermee hoor! Liefs Linda
Ik heb de chicco dj walker ofzoiets! Heb hem gekocht bij een babyzaak! Had ook het CB gevraagd, ze zeiden alleen dat ik hem niet uren erin moest laten zitten, dat dat slecht was voor de heupjes. Maar Joris vind het geweldig, hij raced echt de kamer door, begint zelfs als je het roept al te rennen