willen jullie ook goedkoop pampers? vanaf dinsdagochtend 7 uur nergens goedkoper in nederland! ik ben benieuwd, ik zit in ieder geval achter de pc! limango - De shopping community voor vrouwen en families
klopt. er staan ook nog geen prijzen. dat weet je pas dinsdagochtend 7 uur. maar aangezien er bij staat goedkoopste in nederland ga ik ervan uit dat het een leuke aanbieding wordt. wel moet je je aanmelden voor limango om er te kunnen kopen.
Ik heb me ook maar even aangemeld al heb ik nog 3 en half pak boven staan. Ik ben heel benieuwd naar de aanbieding. Aangezien de verzendkosten al 3.95 zijn moet de aanbieding wel heel top zijn!
In de mail stond 8 euro per pak ipv 16,95 euro. Als je die mail zou moeten geloven zou het dus om de tussenmaat verpakkingen gaan...
leuk, misschien kunnen we allemaal profiteren, wie weet is het niks ik ben toch om 06.00 wakker dus ga zeker even kijken
Die link staat ook hier op zwangerschapspagina, daar heb ik het ook vandaan en als je je aanmeld kan je de aanbieding zien. Dus niemand verdient er wat aan, behalve zwangerschapspagina misschien...
Hier wel besteld. 60 stuks Active Fit in maat 3 (t/m 9 kg, dat woog mijn dochter pas met 1,5 jaar) voor maar 8 euro.
Jammer dat er verzendkosten bij komen. Als je 3 pakken besteld, is de prijs gelijk aan de acties van pampers van 3=2 Is namelijk ook EUR 22,98 en dan kun je elke maat en type nemen