Wie heeft er thuis een treinset of rails van Brio liggen waar je niet meer mee gespeeld word? Hier een voorbeeldje van een Brio setje, het maakt niet uit welke set het is als het maar van Brio is. Bekijk bijlage 101762 Je zou ons er erg blij mee maken. Liefst in de buurt zodat we het kunnen komen halen. Ik woon in Steenwijk. Over de prijs worden we het vast wel eens.
Hallo Susan, ik heb wel een setje dat daar op lijkt. Geen idee of het van Brio is, want de verpakking hebben we al weggegooid. Het gaat om een aantal stukken rails die samen een rondje kunnen vormen, 1 treintje met locomotief en 2 wagons (die met magneetjes aan elkaar klikken). De goederen op de wagons zijn houten blokjes die erop / eraf kunnen worden gehaald. Er zitten ook 2 huisjes bij en een boom. Voor 5 euro mag je de hele set hebben. Helaas komt daar wel 6,75 euro verzendkosten bij, want ik woon niet bij je in de buurt. Als je interesse hebt, stuur me dan maar een pb.
Zoek eingelijk die van Brio omdat je die kunt uitbreiden met hele mooie spulletjes. Maar als je een foto hebt ben wel benieuwd
Hoe kan ik zien of hij van Brio is? Staat er dan ergens een merkje in? Ik zal hier een foto van een detail plaatsen, misschien dat jij dan kunt zien of dit het merk is dat jij bedoelt... ?
Dit is niet het merk wat ik bedoel. Weet niet of Brio hier oppast. Wij krijgen van Sinterklaas waarschijnlijk ook Brio vandaar dat ik dat merk zoek. Maar een erg mooi setje
BRIO.NET - Railway Sets Zoek meer deze treinsetjes weet niet of je ergens kunt zien dat het van Brio is.
Ik heb net nog even gekeken, maar ik kan er geen merkje in ontdekken. Volgens mij is het wel hetzelfde systeem (type rails), maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. En aangezien je te ver weg woont om 'even' langs te komen kijken of het past, lijkt het me niet verstandig om te doen. Succes verder met jouw zoektocht!
Bedankt Wendy, zag ook een trein set in het Hema krantje staan. Met verzenden kom ik nog boven de 10 euro uit. Die van de Hema is 15 euro en zit net iets meer bij. Serafijntje, heb je hem nog kunnen verkopen?
Die andere merken passen inderdaad ook allemaal. Wij hebben hier Brio, Eichholz (zo heet het geloof ik) maar ook nog een set van Ikea en ook dat past gewoon.