Hebben jullie ook sinds jullie mama zijn dat jullie je ergeren aan lawaai van anderen als je kindje (net) slaapt? Ik heb mijn zoontje nu op bed te liggen, is moe van gisteren ivm een hele dag KDV. Maar ik weet dat 11 uur de visboer hier voor op straat komt te tetteren met zijn gebakken Schelvis en zure haring Heb nog nooit last gehad van deze man want hij komt hier al jaren, maar ik denk nu echt om 11 uur "donder op met je gebakken schelvis" want ik weet dat mijn zoon er wakker van schrikt zometeen. En de buurvrouw naast mij kan zo heerlijk slaan met haar keukenkastdeurtjes... Ik woon in een rijtjeshuis en haar keuken grenst aan mijn woonkamer. En als mijn zoon op bed ligt dan kan ik mij doodergeren aan dat slaan met de kastjes
Vooral savonds erger ik me weleens als er jongeren in de straat staan of buren die thuis komen maar eerst nog eens een tijdje voor de deur gaan staan praten. Heb er deze week wat van gezegd tegen de buurvrouw, ga lekker naar binnen als je thuis bent en praat daar verder ipv voor de deur zo aso hard. Mijn dochter word er niet wakker van maar toch haha
ja hier ook! ik woon in een appartement en dan boven mij zitten 2 adhd kinderen en n vrouw die de hele dag op hakken loopt! beneden n turkse vrijgezel die de hele dag halay draait (net katten die krols zijn) links wonen polen en hun keuken grenst aan onze slaapkamer dus ook daar de nodige geluiden en rechts van mij heb ik gelukkig geen last van! maar wat zijn ze irritant er moet altijd wel met n deur gegooid worden met n bank geschoven worden of ruzie gemaakt worden soms wordt ik er gek van! en nu sinds een paar weken woont er n turks koppeltje op de gallerij nou en die moeten wel 12 keer op n dag naar hun opslagruimte en de hele familie moet dat zien en dat is net alsof er dan n kudde olifanten voorbij komt! en maar schreeuwen en altijd op de momenten dat jayla slaapt
Ligt er helemaal aan wat het is. Mijn buurvrouw houdt heel erg rekening met ons dus wij hebben geen reden tot klagen. Voor de rest bewegen wij ons zo normaal mogelijk door het huis zonder natuurlijk overdreven veel lawaai te maken. Maar ik stofzuig gewoon als ze in bed ligt, niet (meer) op haar kamer maar ik zuig bv wel gewoon de trap af. Onze meid kan daar gelukkig goed tegen. Alleen het blaffen van de hond daar schrikt ze wakker van.
ik heb dat ook alleen ik merk dat mijn dochtertje nergens last van heeft, die slaapt bijna overal doorheen, ideaal dus maar dat neemt niet weg dat ik wel krampachtig loop te doen omdat ik toch bang ben dat ze wakker wordt
herkenbaar de onderburen hebben een tijd verbouwt en dan telkens als ik noa op bed legde gingen ze boren dochterlief slaapt er wel gewoon doorheen maar je ergert je er wel aan
ik kan me ook flink ergeren hoor, onze buren maken om de haverklap knallende ruzie of staan lallend in de tuin midden in de nacht. mijn zoontje slaapt wel overal doorheen, maar toch... irritant!:x
Bij ons in de straat woont een kind die regelmatig met een kinder-megafoon door de straat loopt. Dan hoor je een half uur achter elkaar HALLOOOO HALLOOOOOO HALLOOOOOOOOOOOO, en daarna OLE OLE OLE OLEEEEEEEEEE. En altijd net als mijn zoontje op bed ligt. Rete irritant. Ik vraag me ook af waarom die ouders hun kind een megafoon hebben gegeven... ik zou zoiets doms nooit voor mijn kind kopen, maar goed.
Owja herken het. Vanaf dat mijn dochter 3 maanden was (en al een slechte slaper), hebben mijn onderburen werkelijk 7 maanden lang geklust. En ieder weekend was het op zijn top met een hoop geboor en hoop getik van een hamer. Had dus al die tijd lang ieder weekend een k-weekend omdat mijn dochter dan de hele dag niet sliep.
hier hebben we een stelletje olifanten naast ons wonen die stampend de trap op/af rennen , en dus vooral als kleintje op bed ligt !! en dan is hij ook nog muziek leraar dus elke avond die %&#$@ orgel/piano (staat tegen de tussen muur) soms wel tot 11 uur!! en onze lieve schat slaap er lekker doorheen en ik me maar irriteren had er voor kleine er was nooit last van 8) we wonen in 2 onder 1 kap dus scheelt dat we van maar 1 kant last hebben knuff
Wat kunnen sommige mensen toch irritant zijn. Vooral dat kind met de megafoon! Ik had dat ding allang al uit zijn handen geslagen en in een sloot gegooid. In het begin ergerde ik mij ook aan alle geluiden, maar mijn zoontje werd en wordt nergens wakker van, zelfs niet met oud en nieuw om 00:00 uur. Dus ik erger me er niet meer aan. Maar ik kan me voorstellen dat je knettergek wordt als je kindje er elke keer wakker van wordt.
grrrr :x dat is echt irritant! hier heeft een kindje ook een trompet (zo noem ik het even) op zijn fietsje en dat ding MAAKT me daar een lawaai! en maar rondjes om ons blok rijden, soms wel tot half 10 ´s avonds! dat is ook nog eens irritant voor jezelf, niet alleen voor je kids!
yeps, heel irritant Maar zeg er ook wat van, ik heb net nog 2 buur jongens tot de orde geroepen die in het portiek stonden te schreeuwen Quinn hoeft dat ook niet te doen, dus hun ook niet
Heel herkenbaar!! Ik ben af en toe in staat om naar buiten te gaan en te roepen dat er een kind lig te slapen, of ze niet even normaal kunnen doen.
wij zijn 's avond ook wel eens naar buiten geweest toen ze heel irritant aan het doen waren met scooters voor de deur. Gelukkig reageerden ze normaal en zijn ze gewoon weggegaan.
Valt wel mee eigenlijk, de buren aan de ene kant hebben zelf ook een baby, die is 7 weken jonger dan onze zoon. En de buurvrouw aan de andere kant is toen ons mannetje 2,5 maand was helaas overleden, dus dat huis staat leeg. Wel hadden we laatst van die jongens van een jaar of 16 in de speeltuin tegenover ons huis die het ineens nodig vonden om te gaan belletje trekken, belachelijk. Ik liep toen nog niet zo goed en dan kom je voor niks naar de voordeur toe. Ik mocht het vroeger zelf ook niet (en deed het ook niet) dus daar kan ik me echt heel kwaad over maken!!! Het was al donker en we zijn op het dakterras gaan staan en toen zagen we dat die lummels uit het speeltuintje het waren, die gingen nu naar andere mensen toe. Jammer, mijn man had al een emmer water klaar staan
Ja het vuurwerk :x Ze zijn hier sinds net ook weer bezig... en dan niet normale knalletjes maar halve kanonschoten! Helaas wordt dit de komende tijd alleen maar erger... snap niet wat ze er aan vinden
Ja dat komt mij ook bekend voor. Altijd bezorgd dat mijn zoontje wakker zou worden (blij als hij eenmaal sliep!) van bovenburen, geluiden buiten, vleigtuigen, naaste Buren en ga zo maar door....wij fluisterden zelfs en liepen op onze tenen. Maar na verloop van tijd ontdekte ik dat mijn zoon helemaal niet zo snel wakker werd. Met Oud en Nieuw bv sliep ie dwars door al het vuurwerk geknal heen. Ik was eigenlijk degene die zich zorgen zat te maken terwijl mijn zoon gewoon lekker lag te slapen. Er zullen altijd geluiden zijn, tenzij je in een vrijstaand huis midden op de hei woont. Een kind went eraan, en dat is maar goed ook. Dus...probeer niet al te gestressed te zijn, een ontspannen mama is toch ook veel fijner voor je kindje! Succes ermee Juliette
Ja!! Wij wonen aan een hele drukke weg waar ik nooit last van heb gehad. Sinds mijn zoontje er is denk ik: dat k*tverkeer :x Kan me er echt zó aan ergeren. We hebben ook wel verhuisplannen, maar dat gaat natuurlijk niet zo 1,2,3. Terwijl mijn zoontje er (naar mijn idee) geen last van heeft, want hij wordt er bijna nooit wakker van. En zo zijn er nog veeeeel meer dingen: wanneer iemand zijn hond 3x moet roepen denk ik: lekker opgevoed die hond Dus ja, heel herkenbaar