Zoooo trots!! Onze jongste kan fietsen!! Hij is 30 juli 3 geworden en we zijn nu een paar dagen actief aan het oefenen zonder de zijwieltjes. En het gaat steeds beter. Het fietsen beheert hij heel goed. Net als op, afstappen. Remmen kan hij ook heel goed. Bochtjes is wat moeilijk en ook het op gang komen. Maar he.... hij is nog maar net 3. Ik vind dit nu al zo knap van hem! Onze oudste zoon was een stuk ouder.. zal t eens opzoeken. Want weet t niet meer precies. Hoe oud waren jullie kindjes toen ze leerder fietsen zonder de zijwieltje?
Wat goed! Mijn oudste kon ruim voor zijn derde zonder zijwieltjes fietsen. Of eigenlijk, hij heeft nooit goed met zijwieltjes kunnen fietsen, vandaar dat we ze zo vroeg eraf gehaald hadden. Hij fietste zo weg. De tweede kan sinds 2 weken zonder zijwieltjes. Dat had ik nog niet gedacht, want hij was met alles bezig onder het fietsen (blaadjes, wind, auto's, voetgangers, steentjes, vogels, vliegtuigen), behalve met fietsen. Niet handig zonder zijwieltjes. Maar toen zijn aandacht er een keer bij was, was het in vijf minuten geklaard. De jongste fietst nog niet. Die is net bezig met de loopfiets.