Ik bied mijn 2 bijna nieuwe buggy's te koop aan. Beiden in de kleur roze. Fietsbuggy: Bij de prenatal gekocht voor 35 euro. Ik kocht deze buggy voor op de fiets aangezien de Chicco daar te zwaar voor bleek te zijn. Een week nadat ik deze buggy heb gekocht kreeg ik een Quinny Zapp van mijn ouders. Deze buggy is dus 4x gebruikt en heeft voor de rest alleen maar binnen gestaan. Hij ziet er dus nog spiksplinternieuw uit (wat ie eigenlijk ook is!). Voor op de fiets is deze buggy echt i-de-aal! Hij is zeer licht en heel erg dun inklapbaar. Ik had geen mamafiets en een slappe bagagedrager maar dit werkte echt prima. Hij klapt erg makkelijk in en is daardoor echt super voor op de fiets. De keren dat ik hem heb gebruikt was ik er zeer tevreden over. Doe een goed bod en hij is van jou. Chicco Liteway Ik kocht een buggy om mijn dochter mee op de fiets te vervoeren. Maar mijn fiets bleek niet geschikt voor een buggy van 6,9 kilo. Ik heb deze buggy aan de oppas meegegeven die er 1x per week mee naar de winkel ging. Ook deze is eigenlijk nog helemaal nieuw. Ook geen koekjes oid in gegeten dus ook schoon. De gegevens van deze buggy: Lichte aluminium buggy weegt 6,9 kilo is eenvoudig in te klappen Zwenkwiel voor, tevens vast te zetten Gekoppelde remmen aan de achterkant Rugleuning kan d.m.v. één handbeweging in 5 standen versteld worden Voetensteun is in 2 standen te verstellen en biedt goede steun voor de beentjes Bekleding kan eraf gehaald worden en schoongemaakt worden Uw kindje zit stevig vast in een 5 puntsharnass gordel met veiligheidssluiting Met een zon-windkap en een boodschappenmandje, die als rugzakje gebruikt kan worden
ja die heb ik, ze staan op marktplaats. Als je zoekt op fietsbuggy dan is het de advertentie uit Vlissingen.
Ik zie dat de Chicco tegenwoordig voor 85 euro te verkrijgen is op internet. Ik bied 'm voor 45 euro aan!