Heeft de VK het wel eens mis bij het geslacht???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door melody, 26 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Over 3 weken krijgen wij namelijk te horen (mits de baby er goed voor ligt) wat het geslacht is...
    Maar ookal zou ik het dan weten, ik blijf dan toch een klein beetje bang dat het niet 100% zeker is, dit heb ik tenminste wel eens uit verhalen gehoord...

Hebben jullie hier ervaring mee???

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik heb wel eens gehoord dat ze het mis kunnen hebben, maar dit gebeurt vaker als ze denken dat het een meisje is, en later dan blijkt dat het een jongen is. Bij ons is een jongen gezien, en ik heb het zelf toen ook écht duidelijk gezien! :)

3. Niet meer actief

ze kunnen het natuurlijk altijd een keer mis hebben, als het wat onduidelijk is bv, ligt denk ik heel erg aan de ligging, wat je zou kunnen doen is bv duidelijk vragen of het heel zeker is, bij mij was het echt 10000% zeker een jongen, dat kon ik er als leek zijnde zelfs uithalen

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Je kunt ook over een week of wat nog een pretecho laten maken en daar vragen wat het geslacht is. Als twee mensen het onafhankelijk van elkaar zeggen, zal het wel zo zijn, toch?

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Bij onze 20weken echo zeiden ze voor 80% zeker een meisje. Met 28 weken een 3D echo laten maken en toen was het OVERDUIDELIJK een meisje haha

6. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Toen ik voor 20 wkn echo ging hebben we meteen aangegeven dat we het geslacht van onze hummel graag wilde weten(mits het te zien was).

En ja hoor de gyn zag meteen dat het een jongetje is.
    Omdat mijn placenta laag lag moest ik terug komen met 30 wkn.
    Toen had ik een andere gyn en vroeg wat het geslacht was en ook zij zag dat het een jongetje is. Ik zei dat ik het nog een keer voor de zekerheid wilde weten :) . Nu weet ik zeker dat het een jongetjes is. :D

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Bij ons was met de twintig weken echo duidelijk maar echt heel heel duidelijk te zien dat het een meisje is! Zie de foto in mijn album.

8. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Heb het bij de 20 weken niet gevraagd en wil het ook (nog) niet weten.
    Mijn vriend weet het nl. wel.
    Maar krijg nog een extra echo met 28 weken.
    Misschien dat ik het dan toch vraag; dan weet ik ook of ze het de eerste keer goed hadden.
    Begin wel erg nieuwsgierig te worden en m'n vriend zegt er niks over :( .
    Lekker om mij te sarren natuurlijk :x .

Silly

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Bij ons bleek bij de 20 weken echo dat het een jongentje zou worden. toen ik met 30 weken nog een echo kreeg vroeg de gyneacoloog of wij al wisten wat het werd. Volgens haar werd het ook een jongen.

Ondanks dat dit dus behoorlijk zeker is hebben wij toch gekozen voor nutrale tinten in de slaapkamer en hebben wij een naam voor zowel een jongen als een meisje klaar liggen. Je kunt nooit weten er gebeuren wel vaker vreemde dingen bij ons dus het zou me niet verbazen als de kleine iedereen voor de gek heeft gehouden.

volgende week heb ik weer een echo en dan vraag ik of ze voor de zekerheid nog een keer willen kijken.

Groetjes

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    toen ik een echo had van mijn dochter waren daar 4 gynaecologen bij, en allemaal dachten ze een meid te zien, wel werd ik gewaarschuwd door haar want ze zei het is nooit 100%
    ze hadden wel eens meegemaakt dat een stel de kamer roze had, met ruches en al , en toen..... kwam er een knulletje....

11. Jowi 2006

Jowi 2006 Actief lid

21 jun 2006
    131
    0
    0
    Doetinchem
    Bij ons wat het ook heel duidelijk een jongen, en ik heb 4 echo's gehad en bij 3 van deze heb ik steeds gevraagd of het een jongen of meisjes was, en alle drie hebben mij gezegd dat het een jongen was/is.. en dat klopt..!!!

Deel Deze Pagina