Hallo ! Ja, dat boek is echt heel leuk ! Mijn man heeft het gelezen en ik ook ! Super ! Wisten jullie dat de vrouw waarover de schrijver het heeft in dot boek overleden is aan kanker ? Vreselijk lijkt me dat, dat geeft meteen een ander gevoel bij de gedachte aan het boek, tenminste dat heb ik dan weer. Groetjes, Nikki F
Ik heb hem net besteld voor mijn hubbie. Het is nu 21.15 dus ik hoop dat ik hem nog voor zondag heb...grrr..ben zo in de wolken dat ik veel vergeet, hahaha. Groetjes Karin en het boek 'Er komt een vrouw bij de dokter' was een tranentrekker...ik kon niet stoppen met huilen.
ik heb hem gister voor mijn man gekocht, hij lag bij de eerste zin al dubbel........... Erg leuk volgens mij, ik lees hem wel als hij hem uit heeft.....
Het is echt een superleuk boekje, na de eerste avond had mijn vriend al 30 blz gelezen! Hij zegt er een hoop aan te hebben, haha.
Mijn hubbie krijgt hem over 2 weken van mijn zus voor zijn verjaardag. Ze belde me en we hebben een half uur blauw gelegen over de telefoon...
Ik heb dit boekje zojuist aan mijn mannetje gegeven............ Wij weten namelijk nu 30 minuten dat we zwanger zijn