hallo ik ben natuurlijk de zoveelste maar moet t toch ff vragen want weet t ff niet meer . mijn zoontje slaap opzich goed behalve smiddag's hij word om 3 uur wakker voor een voeding en dan om 7 weer dan laat ik m even op tot een uur of 8 half 9 en gaat weer slapen . dan om 10u weer voeden een een uur of anderhalf weer terug naar bed . dit gaat ook nog goed maar dan !!!! weer een voeding rond 1 half 2 en daarna slaapt ie niet meer. hij begint na een anderhalfuur nadat ie wakker is geworden te mopperen gapen en oogjes te vrijven dus hij is moe. wil m dan in bed leggen maar slaapt niet en blijft mopperen en huilen . hij is nog steeds ingebakerd maar dit werkt smiddags niet . ook naar de winkel in de kinderwagen help niet hij blijft gewoon wakker . wat moet ik ermee ???? hij gaat pas weer slapen in de avond en dan doet ie t weer goed . ook t inbakeren loopt op zn eind want t zal niet lang meer duren voor hij gaat rollen . hier ben ik ook bang voor want zonder dat ding slaapt hij helemaal niet . hij trekt dan steeds zn speen uit en kan zonder dus ook niet slapen . heb een puckababy mini liggen om dadelijk af te bouwen maar daar heeft ie eigenlijk te veel ruimte in en zit dan ook met zn handjes bij de kin en gaat zn speen er ook uit . ook valt hij niet in slaap op de arm , anders had ik dat smiddags kunnen doen en dan in bed leggen (al is dat eigenlijk niet de bedoeling) is er iemand die me kan helpen of tips heeft ???
niemand ?? moet zo gaan werken en mn vriend zit er vanmiddag weer mee . hij kan er minder goed tegen dan ik als hij zo huilt . soms raakt de kleine helemaal over de rooie en is met geen mogelijkheid stil te krijgen en mn vriend belt me dan op t werk wat ie moet en of ik naar huis kan komen .... zo werk ik ook niet op me gemak , als ik weet dat de kleine zo huiklt en niet stil te krijgen is
Hier slaapt onze kleine man ook geregeld niet, al lijkt hij moe. Hij wil dan wel graag bezig gehouden worden en dan is er niks aan de hand. Dus wij spelen dan met hem en dat vind hij heerlijk. En soms valt hij na het spelen dan alsnog is slaap en soms ligt hij dan graag in zijn wipstoeltje er gewoon bij.
Dat hebben we hier vanaf een uur of 16.00. Heb helaas geen tips voor je. Ik sleep hem dan gewoon overal mee naar toe en probeer hem bezig te houden. Soms valt hij in de kinderwagen in slaap maar zie dat jullie ukkie dat niet doet.
Bij ons werkt het in de draagdoek ronddragen van onze dochter.. Dan slaapt ze namelijk zo.. dus blijkbaar toch moe!
kom net van t cb vandaan en moet t wel echt afgaan bouwen t inbakeren . ze zecht dat t maar ff duurt en iets is waar je doorheen moet . heb m nu weerin de puckababy mini liggen zodat ik t af kan bouwen . nu slaapt ie toevallig goed maar hij was ook heeeeel erg moe
Heeft mijn meisje ook een periode gehad.. een week of 2.. Nu slaapt ze weer als een ''baby'' Ik heb haar 's nachts trouwens nog steeds ingebakerd, bureau niks over gezegd Laat r ook lekker zo totdat ze om kan rollen. Nog ff genieten van mn nachtrust
hij rolt al bijna op zn zij dus wil t nu toch wel proberen , moet t nie hebben dat ie dadelijk ineens op zn buik ligt in bed met da ding aan. heb m 45 min geleden in bed gelegd maar slaapt niet. pppfff ff volhouden
Dat is zo'n zware periode!! Er komen echt herinneringen boven.... Maaar....het wordt echt beter! Daar heb je nu helemaal niks aan, maar je moet hier ff doorheen. Ik heb ook vaak met m'n handen in 't haar gezeten hoor en het is echt heel herkenbaar. Als hij bijna gaan omrollen zou ik zeker het inbakeren af gaan bouwen. Wat hier hielp was haar te wiebelen in de maxi cosi. Maar je schreef volgens mij in je eerste post iets over dat het niet hielp om ermee rond te wiegen en zo (of vergis ik me nu?). Wat hier heel goed hielp is om toch het ritme erin te houden. We hebben zware periodes gehad, maar op een gegeven moment werd het beter en ging het slapen beter doordat alles heel voorspelbaar was. Heeft je kindje een vaste plek waar hij slaapt? Met een vast ritueel? Daar hebben wij echt aan vast gehouden en op een gegeven moment geeft dat heel veel duidelijkheid en weet je kindje: ok, nu moet ik gaan slapen. En duidelijkheid is tenslotte veiligheid. Zoals je zelf al zegt: volhouden.... Het wordt echt beter!
Jesse sliep de eerste maanden overdag ook heel slecht. Het ging hier eigenlijk pas beter toen hij ging rollen. Hij werd een echte buikslaper. In het begin heb ik me er best wel druk om/over gemaakt. Toen ik het eenmaal los ging laten ging het eigenlijk een stuk beter. Net alsof hij het aanvoelde. Inmiddels is het een hele goede slaper geworden die op de meeste dagen overdag nog steeds twee slaapjes doet. Succes in ieder geval!
idd hij slaap niet in de auto ook niet in de kinderwagen als ik wandel , ik ga ook altijd gelijk naar de winkel na de voedin dan is ie mooi anderhalf uurtje wakker en kom ik terug dan gaat ie naar bed... nu heeft ie vanmiddag heel zn hoofd open gekrabt . had er 1 armpje uitgelaten !! echt t bloede bet wel , echt zielig zo kan da menneke toch niet slapen ??
Herkenbaar!! Maar helaas geen tips. Hier het inbakeren nog steeds niet helemaal afgebouwd, mouwen in de slaapzak. Maar met de mouwen uit de slaapzak slaapt hij bijna niet. "Mag" natuurlijk niet van het CB, maar de kans is klein dat er dan ook daadwerkelijk iets gebeurd (aldus CB). Als de kleine nog geheel ingebakerd ligt is de kans natuurlijk groter omdat ze dan de armpjes niet kunnen bewegen. Succes met afbouwen inbakeren, lukt het niet probeer het dan gewoon een paar weken later nogeens als hij tenminste niet ineens gaat rollen. Hier dacht iedereen met 4 maanden ook dat het niet lang meer kon duren omdat hij vaak op zijn zij lag, maar het duurde alsnog tot na 6 mnd.
heb m vanacht is de slaapzak met mouw gedaan dit ging best goed .... moet zo werken en heb tegen de oppas gezegt dat als ie dan overdag niet slaapt dat ze de baker doek weer moet gebruiken . dus dan ie ie overdag daar in en snachts in een slaap zak . anders is de stap heel groot natuurlijk van strak naar helemaall los
Klinkt dus goed! Het zal nog wel even wennen zijn maar de kleine is vast zo van het inbakeren af. Hier helaas nog steeds niet
t is een paardagen goed gegaan , maar nu heeft hij echt heel zn hoofd open liggen door met losse handjes te slapen . kan er niet mee over straat. heb al gemaild naar de wijkverpleeg kundige van t cb . hopen dat ze me vandaag ff beld
dat was vanochtend te laat dus . kwam bij de peuterspeelzaal en alle moeders ooohhh wat heeft die , schaamde me bijna dadelijk denken ze dat ik t heb gedaan . maar zal m vanavond sokjes aan doen , hij wil wel altijd duimen als zn armpjes vrij zijn das dan wel zielig , maar jah zn hoofd kapot is ook zielig