We gaan als mijn zoon 2 jaar word een Bumba feest geven Hij is zo blij als hij Bumba kan zien Samen kijkend met zijn Bumba knuffel De hele dag Bumba dit Bumba dat haha Wie heeft ook een Bumba fan ?
Toen mijn zoontje 2 werd hadden we ook Bumba als thema! Uitnodiging, traktatie etc. Je hebt van Bumba ook cakereepjes. Leuk!! Veel succes en plezier alvast.
hier ook een bumba fan! hij heeft een dvd die hij al 100.000 keer gezien heeft, een interactieve knuffel, 2 pyjama's,... voor zijn verjaardag hebben we een bumba taart gekozen, maar hij wou bumba niet opeten, gek kind
Daar vertel je wat! Wij hadden ook Bumba-thema, super leuke taart met Bumba's hoofd als bovenste laag. Dat was het 'kindertaartje'. Zaten daar 8 peuters aan tafel Bumba te bewonderen, ga ik met mijn stomme kop in die Bumba-hoofd snijden. Kinderen helemaal in shock, mijn zoontje riep de hele tijd 'mama, nee, bumba weg!'. En ze wilden geen hap proeven van die taart! Ik heb me echt dagen schuldig gevoeld Dus mijn tip: snijd niet in favo-figuren van je kind! Hoe leuk de taart er ook uitziet
haha hier ook iets soortgelijks. het was een fototaart van Hema die we in 15 stukjes hebben gesneden. Tim kreeg het stukje van Bumba. Hij wou er echt niet van eten. Toen heb ik mijn vinger in de neus van bumba gedrukt. Ik dacht dat hij dan wel ook met zijn handen in de taart zou knijpen en alsnog wat zou proeven. Nee hoor... 'Bumba kapot, mama gedaan' en een heeeel zielig gezichtje Zei al tegen mijn vriend, volgend jaar, gewoon een fruittaart hoor
Och gossie... Dan weet ik wat we dus niet gaan doen... Manlief zei dat vanochtend nog namelijk een Bumba taart Maar wij gaan op deze site dus alles weghalen : BUMBA bij Tuf-Tuf FEESTARTIKELEN SLINGER FEESTJE
Leuke website is dat! Jammer dat ze net jarig is geweest... Ik heb bij de HEMA tompouch besteld. Grote voor de volwassenen en kleintjes voor de kinderen. Je kunt het zelf ontwerpen met foto, plaatjes en tekst. Was hier echt een succes!
Ja HEMA heeft leuke dingen Ik zit eraan te denken om toch een taart te doen met zijn lieve koppie erop Denk namelijk ook dat hij overstuur zal raken als ik ga snijden in bumba hahaha
Hier hadden ze beide met de 2e verjaardag een Bumba taart, maar geen drama met aansnijden hoor. Ze hebben er heerlijk van gegeten haha! Jasper vind Bumba nog steeds leuk, maar ik kan het inmiddels niet meer horen! Gelukkig wordt het steeds minder!
Bij een grote Kruidvat verkopen ze ook slingers en ballonnen e.d.,feestartikelen dus en daar hadden ze ook een bumba feestpakket met bekers, bordjes, hoedjes, een tafelkeeden en nog meer spullen erin.