Hallo dames, Ik heb vaak, niet altijd zere tepels na mijn eisprong. Op zich wel handig, want dat is voor mij een zekerheid dat het geweest is. Nu mijn vraag. Ik heb dat dus niet altijd. Laten we zeggen 75% wel en 25% niet. Afgelopen 2 maanden toevallig niet. De twee keer dat er iets van een bevruchting geweest is (aangetoond met bloedwaardes of zwangerschapstest, maar snel weer teniet gegaan), deden mijn tepels geen pijn. Maar er waren meer pijnloze rondes. Deze keer doen ze dus wel zeer. Je raad het al, ik denk meteen, gemiste ronde. Maar als ik logisch nadenk, zegt het eigenlijk niets. Want als je al iets merkt van een zwangschap is dat natuurlijk pas anderhalf of twee weken na de eisprong. Dus ik weet wel dat het waarschijnlijk toeval was bij die bevruchtingen, maar toch. Ik ben daarom benieuwd, of er meiden zijn die vaker na de eisprong zere tepels hebben en waarbij dit in de zwangere ronde niet anders was. Dus wie juist geen afwijkende symptomen had met normaal. Je hoort altijd dat het die ronde net anders was namelijk. Maar ik denk dat er toch zat zwangere meiden moeten zijn, bij wie het pas echt later tot uiting kwam in symptomen.
Ik heb bij mijn zoontje absoluut 9 maanden nergens last van gehad. Testte op nod zelfs negatief en pas een week later positief. Heb het absoluut niet door gehad behalve dan dat mijn menstruatie niet kwam. Bij mijn bbz had ik vanaf de eisprong letterlijk alle klachten die je kunt bedenken. Dus het verschilt per vrouw, maar ook vaak nog eens per zwangerschap. Helaas nog even "rustig" verder wachten.
Ja afwachten geeft niet hoor. Eisprong is pas net geweest. Wilde gewoon even van het het-is-weer-mislukt-gevoel af. Met je hoofd weet je dat het niks zegt, maar met je gevoel meot je altijd even bevestiging van anderen. Althans ik
Hoi Babke, Ik had voor mijn zwangerschap ook vaak gevoelige tepels na mijn eisprong, deze bleven gevoelig totdat ik ongesteld werd, daarna ging het weg. De laatste keer had ik een testje gedaan omdat mijn tepels gevoelig bleven na mijn NOD. Ik had een positieve test!. De gevoelige tepels bleven aanwezig gedurende mijn zwangerschap.
Hoi babke, ik had altijd zere borsten en tepels na mijn ei. Dat verdween als ik ongesteld werd en werd al minder 1 dag eerder. Nu ik zwanger ben heb ik nog steeds zere borsten. Dat ik nog zere borsten had na NOD, was voor mij een van de tekenen om te gaan testen. Je weet het gewoon niet, het is bij iedereen elke keer anders. Zo lees je bijv. dat heel veel vrouwen erg moe zijn, nou ik heb (nog) nergens last van. Succes meid!
Ik heb de kere dat ik zwanger was meteen last van pijnlijke tepels gehad na de eisprong tot het helaas mis ging. Maar andere keren juist nooit last van pijnlijke borsten/tepels na de eisprong. Voor mij is dat juist een teken dat het misschien raak is. Maar kan natuurlijk ook toeval zijn geweest
Ik weet niet hoe je wat hebt aan mij verhaal maar hier komt het. De eerste keer had ik zo een pijn aan mijn borsten en tepels.. zo erg dat ik niet eens de trap op of afkon..slapen deed zeer alles deed zeer. De 2e keer had ik onwijze buikpijn meteen na de eisprong dat ik echt dacht dat ik een bbz had ofzo. Kwam vanzelf los buikpijn weg.. De 3e keer had ik iets wat gevoelige borsten niet heel erg. Toen ben ik met 11 weken gecurreteerd. En de 4e keer nergens last van. Heel bijzonder dat je lichaam steeds anders reageert. Ik hoop voor je dat het snel raak is meid! Ik duim voor je!
Nou dit is toch wel fijn hoor om te horen Dat het per keer kan verschillen. Wel klote dat het steeds mis gaat bij je. Hebben ze al onderzoek gedaan bij de afgestootte vruchtjes?