ik voel me echt niet meer goed. ik weet het slaat nergens op, maar ik wil het ff kwijt. Ik ben morgen uitgerekend k liep weken met buikkrampjes oefenweeen etc. en iedereen al mn kennissen waren ook zwanger dit jaar die zijn inmiddels al bevallen zelfs mensen die na mij uitgerekend waren. Ik ben nu de enigste die nog moet doorzetten + ik krijg hele dag door zoveel telefoontjes of ik al wat voel of ik al weeen heb enzo word er gek van. Ik wil huilen... ik wil ook mijn kindje in mn armen hebben.
Huil even lekker dan, dat lucht vast iets op. En zet je telefoon op stil en trek de stekker uit je huistelefoon. Dan kan niemand je lastig vallen. Ze horen het gauw genoeg als jij je kindje in je armen hebt. Succes en sterkte.
herken dit van me jongste,ik wou ook zo graag dat ie er is uitkwam en ik kon ook wel huilen,deed ik ook,wel 4dagen lang ik heb op den duur uit wanhoop wel 2maal gesext per dag en ja hoor toen kwam de kleine man zal puur toeval geweest zijn mischien
ik laat te tranen lopen, maar als ik het een maal los laat kan ik het niet meer tegen houden volgens mij. Ik denk ook aan gekke dingen ik ga morgen ff snel ananas kopen en in de avond flink klussen en dan heb ik zo iets van slaat nergens op wacht keurig af baby weet het zelf wel wanneer ze dr klaar voor is.
inderdaad... de baby bepaalt....! Ik kan begrijpen dat je t zat bent hoor... en laat de tranen maar stromen... Ga ik hier voor je duimen dat je niet de 42 weken gaat volmaken.... (Klopte je echo datum met je uitgerekende datum..? Gewoon nieuwsgierig...)
volgens de echo ben ik vandaag uitgerekend, maar voel helemaal nix twee keer kramp gehad in de middag. baby is heel erg druk vandaag gaat telkens heen en weer op en neer
Mijn eerste kwam 2/3 dagen later dan de echo datum..... Sommige kindjes schijnen druk te zijn van te voren.... (heb ik gelezen) dus wie weet..... Tja zit niet anders op dan afwachten he....?! maar het kan snel gaan hoor.... zo voel je niets... en zo ben je zwaar in de weeen.....
Meid ik huil met je mee..... Ben ook vandaag uit gerekend, Krijg ook al dagen telefoontjes, mailtjes, krabbels, smsjes of ik al bevallen bent of ik al wat voel.... Gek wordt ik er van. Denk dat de beeb nog wel ff op zich laat wachten, Zo nu en dan wat krampjes maar dat is ook alles mee gezegt. Kan nu niet slapen ben snip verkouden en ben het zwanger zijn helemaal zat. Laat hem nu maar komen we hebben lang genoeg gewacht. Het is nu rond half 4 en ben klaar wakker en kan niet meer slapen. Moet zo nou ja zo over 5 uurtjes ongeveer naar de VK.
hoi hoi ik kan ook wel met je meehuilen! ik ben vandaag 41 weken en het ziet er nog niet naar uit dat ik ga bevallen! ik was gister bij de verloskundige en ze heeft me inwendig onderzocht om te kijken voor evt strippen maar me baarmoeder is nog niet eens week genoeg.... en dat met 41 weken,dan ga je er toch wel vanuit dat de "voorweeen/harde buiken" al wat werk hebben verricht maar helaas.... ik moet nu om de dag aan de CTG voor extra controle en ben bang dat ik de 42 weken ook wel haal en ingeleid word... dus ja daar word ik ook wel depri van! en dan inderdaad iedereen om je heen is al bevallen en aan het genieten en dat willen wij dan ook! en die telefoontjes pff....... al zeg je dat je er geen behoefte aan hebt ze bellen je toch wel... ze zijn zo bang dat ze niet gebeld worden ofzo (heb ik dan last van) en ik zeg dan ook dat ik ze echt wel bel als ik bevallen ben maar niet iedereen wil volgens mij begrijpen dat het voor ons best vervelend is de hele dag door die telefoontjes.....grrrrr maar goed meid huil lekker als je huilen wil wij huilen wel met je mee hihi nog ff volhouden maar he! groetjes willy
En vcooral al die telefoontje zo irritant vond ik dat. Ik dacht bij me eigen julie horen het echt wel als de kleine er is! liep 1 week overtijd en was t ook meer dan zat maar ja wat doe je eraan!
Hai meis... Weet precies hoe je je voelt. Zondag 16-11 had ik de hele dag door harde buiken en voorweeen...de VK kwam savonds om 21.00 en er was heeeeeeeelemaal niks geen ontsluiting en zelfs mijn baarmoedermond stond nog helemaal...helemaal geen teken dat er iets begonnen was! Ik chagerijnig en gezworen dat ik tot 42 weken zwangerschap in mijn bed zou blijven. De hele nacht met weeen gelopen en daarna toch in slaap gevallen....ben uiteindelijk in bed gebleven tot 12 uur de volgende ochtend...tot ik POK hoorde en mijn vliezen braken. Meis...elke wee of harde buik doet iets probeer dat te onthouden...niks is voor niks. En als je het echt echt echt echt niet meer ziet zitten dan gebeurd het meestal Ennuh wat betreft die telefoon...gwn lekker niet meer opnemen deed ik ook niet meer! Succes meis!
goedemorgen allemaal... Ik ben echt blij dat ik niet het enige ben als ik het zo lees en het heeft me goed gedaan dat jullie meeleven . Ik ken die klaar wakker worden ook dan zit ik heel suf tekenfilms te kijken meer heb je niet in de ochtend. mij werd verteld dat de beeb keurig ingedaald was, maar sinds gister avond voel ik haar heel hoog echt onder mn borst en ook nog tegen mn ribben aan heb daardoor ook slecht geslapen. heb ook bioscoopkaartjes gereserveerd voor vrijdag avond als ik nix leuks doe gaat het helemaal mis
ach ik hoop dat het snel doorzet zodat je lekker je kleine wondertje mag verwelkomen! En huil even lekker als je dat wilt, daar heb je alle reden toe, het is ook vervelend om tegen het einde te lopen. Dan verlang je naar hetgeen wat er in je buikje zit! Succes meid
Met mij is het ook afgesproken dat ik met 41 en een half week naar gyn ga voor extra controles ik hoop dat ik het niet haal en hoop natuurlijk ook voor jouw dat het snel gebeurd [-o<
Meissie ik leef met je mee! Ik hoop dat je snel mag bevallen. Kan me in iedergeval voorstellen dat je graag je kindje in je armen wil houden. Daar lef je toch 9 maanden naartoe
wat balen zeg dat je je zo moet voelen maar zo te lezen ben je niet de enige en dan te bedenken dat ik nog maar 2 weken en 1 dag maximaal moet voor keizersnede kan zelfs wel 1 week en 5 dagen zijn. ben blij dat niemand dat nog weet want heb ook geen zin in telefoontjes lijkt me erg rot omdat je het zelf graag wilt vast houden en dan is het er nog niet . succes dames
Ah meid wat sneu... Trek de stekker uit de telefoon en ik ga hier heel hard voor je duimen dat je je kleintje snel in je armen hebt!
ik lees dat je een stuitligger heb dat misschien ook geen pret zijn ik wens je veel strekte toe. Ik ben wel blij dat ik niet de enige ben als ik al die meiden zie, maar als ik op een ander topic kom en meiden zie die met 38-39 weken bevallen dan word ik ook jaloers op een positieve manier dan
nou is ook geen pretje maar heb me er vrij snel bij neer gelegt hij heeft de voetjes bij zijn mondje haha maar ben idd blij dat ik niet zolang hoeft te wachten lig al sinds 33 weken plat omdat die al wilde komen dus 5 dagen ziekenhuis gehad en mag alelen na de wc dus nmoet zeggen dat ik wel blij ben dat ik niet tot 40 weken hoef maar tot maximaal 38 wkeen en 5 dagen met 36 weken precies was de kleine hier al 2470 gram dus van mij mag die nu wel komen maar snap best hoor dat je op positieve manier jarloers word want je wilt je kleine nu toch echt wel eens gaan zien zou ik ook hebben
Morgen uitgerekend en gister een flink potje zitten janken.... Gelukkig zijn mijn vriendinnen nog niet bevallen, maar ze moeten ook allemaal de komende 2 weken...