Zoals jullie in m'n onderschrift kunnen zien, zit ik nu in de wachtweken van onze 5e ICSI-poging. Volgende week maandag mag ik testen, maar ik ben natuurlijk heel erg ongeduldig Nu was ik benieuwd: * welke test hebben jullie gebruikt? * hoeveel dagen voor NOD was die positief?
Kruidvat en 2 dagen voor NOD...tezamen met de matcare stip....en alletwee tegelijk met de zelfde ochtend urine....en als ik dat niet had gedaan had ik het niet gelooft denk ik...maar ja ...als twee verschillende een lichte streep geven dan zou het best wel zo eens kunnen zijn
sensitest 4 dagen voor NOD.. maar het verschilt denk ik toch per persoon want ook de digitale van clear blue dezelfde dag na een paar keer al te hebben geplast gaf zwanger aan terwijl die er om bekent staat een hoge HCG waarde nodig te hebben. de 1 maakt sneller HCG aan dan de ander. ik duim voor je dat het raak mag zijn!
Ik heb 3 of 4 dagen voor mijn NOD positief getest met de midstream test van Sensitest, en niet met ochtendurine.
Ik heb t 2x meegemaakt met de clear blue dat ie 6 dagen voor de NOD al positief was, werden mk. Bij mn 2e was de Kruidvat 3 dagen voor NOD negatief en de Clear blue positief. Bij dit kleintje waren de Kruidvat en clear blue 3 dagen voor nod positief.
Ik heb matcare sensitest gebruikt (volgens de beschrijving gevoelig vanaf 4 dagen voor NOD). De eerste test was heel licht positief. Ik dacht zelf dat ik 1 dag na NOD had getest, maar uit de echo's bleek ik 5-7 dagen minder ver. Dus daarvan uitgaande was hij 4-6 dagen voor NOD al positief...!
Ik heb eigenlijk nog nooit eerder getest omdat ik heel onregelmatig ongesteld was maar goed ik heb wel gehoord dat clear blue heel vroeg al aangeeft of je wel of niet zwanger bent. Bij zowel Gwen als nu was ik al ruim 6 weken zwanger toen ik erachter kwam
kruidvat, CB digitaal en matcare (simpele versie) allemaal 4-5 dagen VOOR NOD Sensitest en de extra gevoelige testen pas allemaal een paar dagen erna!
Hoi Ginny, hoeveel dagen na je pick up ben je maandag? Ik moest 15 dagen na men pick up een bloedtest krijgen, maar had 's morgens met een kruidvat test ook al positief getest. Veel succes, ik hoop voor je dat het raak is!
3 dagen voor NOD eerst een licht streepje met de goedkope kruidvat test (die met het pipetje) en vlak daarna een digitale clear blue die zwanger aangaf. Succes!
Jemig, wat hebben er veel meiden al een paar dagen voor NOD getest! Zijn jullie allemaal zo ongeduldig , of net als ik bij de echo een aantal dagen teruggezet en vandaar 'te vroeg' getest?
ik was ongeduldig en ik had een aantal klachten. Het is eigenlijk van 'Ja heb je nee kan je krijgen' Ofzoiets ben niet zo goed in de gezegdes