Boektober: wie doet er mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 20 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.556
    666
    113
    Ik heb Mooie meisjes van Karin Slaughter al uit. Wat een spannend boek! Jammer dat ie uit is.

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik zou zo graag mee willen doen want ik hou van lezen. Maar het enige wat ik op dit moment aan het lezen ben zijn studieboeken.

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Leuk!! Ik heb nog een aantal boeken liggen sinds mijn ziektewet voor mn verlof :D:D

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mijn eerste boek is uit: vijftig tinten grijs... Hmmm, weet niet zo wat ik ervan moet denken. Ben niet zo wild van het verhaal. Moet nog even bedenken of ik de volgende 2 boeken wil lezen.

Volgende ligt al klaar ;)

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Heb het boek uit, waar ik vorig jaar of zo in begonnen ben. Veel te lang laten liggen, maar liep ook niet echt... Nu wel deel 2 opgepakt. 'Moet' wel, want heb deel 2 en 3 hier al liggen. Zonde om ongelezen te laten liggen of weg te doen.
    Ben wel van plan meer te gaan lezen.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik koop geen boeken, leen ze in de bib. Ik merk als ik er gekicht heb, ze 1x worden gelezen en verder niks meer. Zonde van het geld dan...

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Iedereen nog braaf aan het lezen? ;)
    Hier gaat 't goed, lees iedere dag meer dan ik me had voorgenomen, dus prima! :)

Heb de serie van Tana French klaarliggen, ben benieuwd wat ik daar van ga vinden.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Leuk :) ik lees bij vlagen. Soms weken niet en dan weer 3 boeken in een week. Als een boek me boeit lees ik het in één avond uit.

Onlangs gelezen en aanraders:
    Voor jou - Jojo Moyes (echt heel mooi inderdaad, indrukwekkend)
    Boeken van Marique Maas, a la 50 tinten, maar dan veel beter (pseudoniem van Esther Verhoef, dus niet de minste)
    Ghost Boy van Martin Pistorius (waargebeurd verhaal over een man die zwaar gehandicapt is maar niet kan praten of bewegen, vreselijk wat hij allemaal meemaakt, uiteindelijk kan hij 'ontsnappen')
    Het diner - Herman Koch (niet nieuw maar wel net pas gelezen, zeker een aanrader)
    Paaz van Myrthe van der Meer (over opname op een gesloten psychiatrische afdeling)

Bestsellers als Het meisje in de trein en Ik ben pelgrim kom ik dan weer niet doorheen...

Voor nu heb ik De Oversteek van Justin Cronin klaarliggen dankzij de tip van hier, ben benieuwd.

9. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ah die noemde ik, de Oversteek. Vond 'm wel lastig inkomen, maar verder echt goed!

Ik ben bezig in Dr. Sleep van Stephen King. Die had ik al een hele tijd liggen, maar door dit topic mezelf even geschopt en eindelijk begonnen een paar weken geleden.

10. Ik heb al 3 boeken gelezen en ben nu bezig in nummer 4 :)

Ik heb even wt boeken bij mijn schoonmoeder meegenomen, die heeft altijd wel een goede smaak wat boeken betreft :D

11. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Justin Cronin ligt ook al klaar hier!

12. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Ahh ook hier begint het een beetje te komen..
    Heb net het meisje in de trein uitgelezen en ga nu memento lezen van emelie schepp (nog niet uitgekomen, leesexemplaar voor boekhandel).
    Vond meisje in de trein wel ok, niet fantastisch maar gewoon ok.

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Het diner van Herman Koch staat ook op mijn lijstje. Heb net een andere van hem gelezen : zomerhuis aan zee. Vond het een goed boek maar naar het einde toe vond ik hem ineens erg afzwakken...

Hier gisteren een boek op een avond uit... :) Zit op 3 stuks nu. Nieuwe ligt klaar.

14. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Heb sinds eind augustus (eindelijk),een ereader. De Kobo Aura h2o

Sindsdien gelezen:
    Loes den Hollander, Aangetast
    Nadine Ahr, de Belofte
    Isa Hoes, Toen ik jou zag
    Esther Verhoef, de Kraamhulp

En momenteel bezig met:
    Martin Pistorius, Ghost Boy
    Hendrik Groen, Pogingen iets van het leven te maken
    Marieke Poelman, Alles om jullie heen is er nog

Ik ben pelgrim staat op mijn lijstje, maar die wil ik echt apart lezen, dus jiet in combi met andere boeken.

15. @Macy77: spannend he, de kraamhulp? Ik zat er echt van te griezelen :D

16. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Zit op dit moment op 5 boeken en ben gister in boek 6 begonnen.

Die zal ik 1 dezer dagen ook wel uit hebben en dan haal ik weer nieuwe boeken.

17. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Wie heeft er nog tips kwa boeken in de trend van suzanne vermeer, linda van rijn, esther verhoef...

18. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ik hou ook van die schrijfsters maar ik weet van ellende niet meer wat ik heb gelezen. Ga even googlen om te kijken of ik nog wat boeken weet die ik gelezen hebt in die trant.

19. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Verstrikt van Eveline Karman
    De boeken van Jet van Vuuren zijn ook een beetje in die trant
    En de boeken van Linda van Rijn en Simone van der Vlugt

Al neem ik boeken uit de bieb mee en die neem ik mee als ik de cover hebt gelezen en als dat stukje bevalt, dus ik heb van heel veel schrijvers dingen gelezen.

20. simone van der vlugt??

Ik heb net herfstlied van haar gelezen. Niet haar beste boek vind ik, maar wel aardig :)

Deel Deze Pagina