Goede morgen allemaal, Ik zal me ffe voorstellen. Ben 23 jaar en zwanger van mijn eerste. Teminsten, ik heb 3 testen gedaan, verspreid over een week en ze waren allemaal positief. Weet ook niet echt wat de logische volgende stap is. Ook geen idee hoelang ik zwanger ben, maar 6 weken geleden was ik nog ongesteld. Kwaaltjes... hhm heb daar wel last van, vermoeid, en soms last van buikpijn, veel plassen en mood swings, gister ook heel emotioneel, om helemaal niks ggrr, ach ja, mijn vriend vind het ook nog allemaal wat onwerkelijk. Eind februari gestopt met de pil en nu al zwanger, dat hebben we goed gedaan he schat, zei hij haha.. Vind het allemaal erg spannend, maar o zo leuk ! gr x
Hallo Boeli, Gefeliciteerd met je zwangerschap. De volgende stap is naar de huisarts en de verloskundige bellen voor een afspraak voor je eerste echo zodat jullie weten hoever je bent. Want 3 positieve testen kan niet duidelijker zijn Groetjes Nadine
Hallo! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik wens jullie een goede en gelukkige tijd toe! Het is zo heerlijk om zwanger te zijn! Groetjes Patricia.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly