Buggypod.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MvanG, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvanG

MvanG Lid

21 nov 2011
    41
    0
    0
    Thuis mama
    Hallo allemaal.

Even een vraagje. Ik heb een dochter van 13 maanden, in Sept moet ik bevallen van nummer twee. Mijn dochter is dan een dikke 1,5. Momenteel loopt ze al bijna 1 maand.

Toch wil ik graag of een duowagen, achter elkaar, of iets anders. Duowagen achter elkaar, want naast elkaar lijkt me in veel winkels niet handig. Hier staan ook vaak auto's op de stoep, en dan kan ik er nu soms al lastig langs, dus liever achter elkaar.
    Probleem : Mijn dochter is nogal lang. Ze is nu met dr 13 maanden al 82 cm. We hebben ze een keer gepast in zo een wagen, maar ze raakte toen al met dr hoofdje de zonneklep. En die lijkt me ook nodig in de zomer.

Een plankje vind ik niks,. Ze is nog erg jong, en lang staan zal ze vast niet leuk vinden. Wil ook niet dat ze er zomaar vandoor gaat...

Dus nu dacht ik aan de buggypod.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en deze willen delen. Dan wil ik ook graag weten hoe oud en zwaar het kindje is. Ze gaan officieel maar tot 15 kg. De lengte van mn dochter weegt natuurlijk ook ! Haha
    Graag zou ik ook willen weten waar mensen het gekocht hebben.

Graag zou ik ook weten of mensen ervaring hebben met de duowagen achter elkaar. En dan leeftijd en evt lengte kindje zou ook handig zijn om dan te weten. Natuurlijk ook het merk wagen.

Alvast bedankt..

mvg
    Miranda

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dan heb je met de breedte toch nog hetzelfde als een duowagen naast elkaar?

Heb je al gekeken naar de phil en teds? Zoontje van mijn vriendin zit nog steeds in het onderste zitje en is bijna vier..

3. MvanG

MvanG Lid

21 nov 2011
    41
    0
    0
    Thuis mama
    Hallo,

Ja maar niet zo breed als naast elkaar. Dat scheelt, plus kan je hem altijd inklappen.

De phil vind ik nogal duur, voor misschien maar een half jaar, drie kwart jaar en ik moet zeggen ook wel een klein beetje zielig.

Maar het kleinste kindje zit toch onderin ?? Omdat je zei dat dat jongetje bijna 4 is ??

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ze heeft nog twee jongere kinderen (2 maanden en 21 maanden) en gebruikt dus nu het babynestje en dat moet in het bovenste zitje dus dan moet het oudere kindje in eht onderste zitje en de oudste van bijna 4 gaat er af en toe nog in zitten en dat past prima.

Je kunt eventueel ook kijken naar een plankje met zitje..

5. MvanG

MvanG Lid

21 nov 2011
    41
    0
    0
    Thuis mama
    Lijkt mij dus niks. Op zich wel een goed idee hoor. dank je. Maar mij lijkt zo een plankje niet lopen. Heb ooit wel een met de wagen van iemand anders met plankje gelopen, maar ik liep echt wijdbeens en met mn kont naar achteren.
    Ik loop iedere dag verre stukken met mn wagen, soms wel 1,5 uur achtereen volgens en mij lijkt dat dus niet comfortabel.
    Ook het idee dat mn dochter er zomaar ineens vanaf zou kunnen gaan in een drukke straat,, nee liever niet.

6. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb zelf een zitplankje achter mijn bugaboo voor de oudste (nu bijna 2,5)

en wat je zegt klopt, het loopt voor geen meter!

maar ik vond mn bugaboo te duur en te leuk om te verruilen voor een duo wagen

dus toch zo gedaan, en gaat opzich prima hoor :D en mn oudste kan lekker zitten en over een tijdje kan je dat zit gedeelte er ook af halen en kan ze ook gewoon staan :)

7. MvanG

MvanG Lid

21 nov 2011
    41
    0
    0
    Thuis mama
    Hallo Mupet,,

Ja dat dacht ik ook, loopt vreselijk. Mijn dochter is straks goed 1,5 jaar, dus die laat ik echt voorlopig niet naast de wagen lopen naar bv de winkel.
    Ik heb een quinny, en ook die was niet goedkoop, maar goed ik loop echt heel veel met de wagen, en tja dan moet ik toch een goede keus maken lijkt mij.
    Mn quinny ruim ik zeker ook niet op, want als mn dochter met bv 2,5 niet meer erin zou willen heb ik nog altijd een kindje van 1,5 die er dan nog in kan. En we hebben altijd wel de wens voor 3 kids gehad,. dus wie weet..

Deel Deze Pagina