Baby (3 maanden) eet al 2 weken "slecht"..is dit erg?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kitty07, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Hallo meiden,

Ik vraag me af of jullie misschien wat advies hebben met mijn volgende kwestie :)

Mijn zoontje is nu 3 maanden en weegt ruim 6 kilo. Hij krijgt al zeker 6 weken 5 voedingen van 180 cc.
    Dit had hij ook echt nodig want de flessen ging ook helemaal op!

Sinds een week of 2 gaat het eigenlijk steeds minder goed......eergisteren heeft hij zelfs een hele fles overgeslagen (begon ook met spugen) en dus maar 4 voedingen gehad!
    Nu laat hij gemiddeld toch wel 30-40 cc per fles over en dat ben ik dus echt niet gewend...
    Hij heeft nog wel gewoon plasluiers (wel minder zwaar) en slaapt ook gewoon nog steeds lekker de hele nacht door.
    Verder is hij gewoon vrolijk en leert steeds meer.

Is dit dan iets waar ik me zorgen om moet maken??
    Normaal meldde hij zich na 3 uur al voor een voeding en nu krijg ik er na 4 uur nog nauwelijks een hele fles in!

Komt jullie dit ook bekend voor?

Alvast bedankt!

2. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Mijn zoon, ook 3 maanden kreeg 1 liter op een dag (lees als hongerige baby), drinkt nu ook nog maar 600 a max 700 op een dag! Geen zorgen maken zolang ze blijven passen en alert zijn!

3. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Bedankt voor je reactie!

Ja, hij is zeker nog alert en plast nog wel.
    En de laatste tijd poept hij ook ontzettend veel!!! :$

Maar goed, ik hou het idd gewoon even in de gaten. :)

4. Musss

Musss Lid

9 jul 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Daar heb ik ook last van! Ze dronk al slecht, maar het ging beter. Sinds 2 weken drinkt ze minder, heeft wel plasluiers en is alert. Poept ook vaker! Maar ze hoest ook heel veel ben naar de huisarts geweest, bij het hoesten moet ze soms ook spugen, maar ha heeft er geen medicatie voor...

Deel Deze Pagina