Boer zoekt vrouw 2007

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door toerist18, 12 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hier nog een fan. :D Ik ga er ook helemaal voor zitten.

Ik vind boer Jan wel een schatje. Hij heeft wel een moeder met een vlotte babbel. Moet wel lachen om dat mens.

Boer Henk is echt lomp. ik zou geloof ik snel ruzie met hem hebben. :(

2. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Even nog over de ''rare'' Canadees van Agnes: Hij heeft 10 jaar geleden een brommer ongeluk gehad en heeft toen in coma gelegen, daardoor praat hij wat vreemd enzo. Niet omdat ie van de Achterhoek naar Canada is verhuisd dus.....

3. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hoe weet je dat Bloempje?

4. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ja klopt dat heb ik ook gehoord.Mijn man zit op een forum en daar was iemand die had met die canadees in een revalidatiecentrum gezeten en die had geschreven dat Bart een motorongeluk heeft gehad en in coma had gelegen.

5. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Toen hij nog in Nederland woonde, woonde hij bij ons in het dorp met z'n familie.

6. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    hihi, wat leuk (nou ja niet van dat ongelukt natuurlijk) maar dat je hem wel kent!

7. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Zijn broers zijn nog knapper dan hij ;)

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Waar wonen die? ;)

9. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    In Canada....
    Eentje woont er nog in Nederland (met z'n vriendin), maar hoorde laatst dat ook hij weer terug gaat naar Canada, hij heeft daar ook al een tijd gewoond.

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Vanavond komt het weer.....

11. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik vond boer Henk bij de voorstelronde het leukst, maar wat een lompe kerel blijkt het te zijn.

Ik ben wel benieuwd wat Klarijn nou uiteindelijk tegen hem will zeggen....zag je iets van het in het voorstukje...

Boer Jan is wel enorm schatig, denk dat hij er uiteindelijk wel met siepie vandoor gaat!

12. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Daar zat ik ook aan te denken, Misschien wil/gaat ze wel naar huis. Na die opmerking van haar zelfgemaakte soep.

13. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik vond het wel een grappige opmerking, ondanks dat het toch wel enorm lomp was...maar tja..als hij zegt dat hij em zo lekker vind en ze wordt het uiteindelijk. Is het ook wel een beetje sneu voorh em dat hij straks elke week zelfgemaakte pompoensoep moet eten.

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    maar later zei hij van, Niet voor herhaling vatbaar.
    ach ja we zien het vanavond wel

15. joyce

joyce Bekend lid

ik ga er ook weer klaar voor zitten.
    ben benieuwd naar wat klarijn gaat zeggen,
    ze zag het toch niet zo zitten?

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ach toch die jan, ik vind het helemaal leuk..hij straalt zo als ie het over zijn siepie heeft...

henk..beetje lomp inderdaad..klarijn zag t niet meer zitten..ben benieuwd wat die andere twee nu echt van m vinden..

klaas...wedstrijdjes boeren laten...die ronella die het niet zo op koeien heeft (snap ik goed, ik zou er ook niet graag tussenspringen)

gerard..die is wel aardig op zn gemakje denk ik..wel sneu dat ie gelijk zn voeten niet meer op tafel mocht leggen

agnes...ik vind t sneu voor de politieman dat ie zo met 2 boerenjongens is..lijkt me niet makkelijk voor hem

zo dat was even mijn terugblik op vanavond

17. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    En toch denk ik dat Klarijn en Henk buiten de serie om contact houden met elkaar, ze vinden elkaar echt wel leuk... ondanks dat Henk lomp over kan komen, vind ik m ook echt wel leuk...
    hij doet zich nu met de camera's erbij niet anders voor dan dat hij is en dat siert hem wel, vind ik....

18. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Dit was idd ook mijn idee. Die gaan straks lekker met z'n tweetjes verder.
    Tja, je weet natuurlijk niet van te voren hoe het is om al die camera's om je heen te hebben.

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi allemaal, hier nog een grote BZV fan! :D

Wat betreft Henk en Klarijn dat denk ik ook wel maar vond het wel een beetje bot dat hij tegen haar zei toen ze wegging: 'Ik laat je wel weten wie het geworden is' :rolleyes:

Jan is inderdaad helemaal weg van zijn Siepie, maar denkt dat Annet ook wel een kansje maakt. Anita gaat er uit volgende week denk ik. ;)

Ben benieuwd wat Ronella volgende week te vertellen heeft tegen Frans. :(:

Gerard en z'n vrouwen is nog niet echt boeiend...mag wel iets meer actie. 8-[

En Agnes moet die politieman weg stemmen. Hij ziet het nu al niet meer zitten op de boerderij, hoe moet dat dan de rest van zijn leven. Want ook al hou je je eigen baan je zult toch zo nu en dan wel helpen. Ik zou voor Klaas gaan...Jammie... :D

Kijk nu al uit naar volgende week.

20. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    dit kan ook een typisch Henk-grapje zijn.... dan weet je niet of hij het meent of dat het een grap is...

Deel Deze Pagina