Jee, op die Henk ben ik echt helemaal afgeknapt. Wat een lomperik! En dan dat advies van zijn vriend. Astjeblieft zeg! Jan toont ook niet echt veel initiatief. Die zoekt gewoon vervanging voor zijn moeder.
ja inderdaad die henk vind ik maar een flapdrol die frans met die blinde krullen best leuke knul hoop dat hij voor dei blonde meid gaat.. volgens mij klikt dat wel die andere vind ik maar niks
Ze is zelfs bang voor koeien. Nou ja, wat doe je dan op een boerderij. Ik ben best benieuwd voor wie Gerrit gaat. Daar krijg ik dus geen hoogte van.
Ik vind Gerard echt leuk. Hoop stiekem dat hij voor Leonie gaat, vind die blonde met alles net een beetje TE... Boer Jan vond ik met de dates leuk overkomen maar nu helemaal niet meer. Eerlijk gezegd vind ik hem een beetje opdringerig en gefrustreerd overkomen . Met Siepie ging het eerst zo 'goed' maar volgens mij gaat ze liever vandaag naar huis als morgen... Boer Frans (blonde krullen) vind ik wel leuk, dat blonde meisje past denk ik idd beter als die donkere... Agnes is ook leuk. Vind beide jongens ook leuk, maar Klaas het leukst En hoe heet die laatste, Hans toch? (Die vd bollen). Die vind ik ook helemaal niet leuk. Die 2 meiden zouden het zonder hem volgens mij leuker vinden als met hem erbij, die indruk krijg ik tenminste.... Enne, vroeger als klein meisje wel eens een kalfje geboren zien worden op een boerderij, maar ik was helemaal onder de indruk! Zo mooi om te zien
Ik vind boer Jan erg zachtaardig over komen, maar ik zou me 's avonds rot vervelen. Krantje lezen, kopje koffie erbij en zwijgen. Mn handen jeuken om de boel daar te restylen, maar waarschijnlijk krijg je daar de kans niet voor!
maar precies wat siepie zei je bent niet in je eigen huis dus ben je toch wel een beetje gereserveerd.
Volgens mij is dit het huis van zijn moeder, maar die denk ik even logeren. Heb je die kast gezien, toen Jan hem opentrok? Van die kantjes aan de planken en de borden tegen de achterwand.
Ik vind Henk echt geweldig, lachen juist, zo'n ietwat onhandige boer erbij.. Frans en Joyce lijkt me wel een leuk stel en Gerard en Marja ook. Bij Jan dacht ik eerst Siepie, maar ik denk nu toch meer dat dat Annet wordt. Alleen iets meer actie is daar niet overbodig.. En bij Agnes zou ik het echt niet weten, Jurre en Klaas zijn allebei leuk..
Wat een ontknopping bij Jan. Dit had ik toch niet verwacht. Ik kan me niet herinneren dat dit ooit gebeurd is bij bzv, dat het voortijdig bij een boer is afgelopen.
Jan heeft zijn gevoelens naar Siepie geuit, maar Siepie kan die gevoelens niet beantwoorden. Maar eer dat hij ze geuit had, was er al aardig wat spanning in huis. Annet voelt zich afgewezen en wil geen tweede keus zijn. Het loopt daar dus niet. Eigenlijk willen ze alle drie ermee stoppen en dat is nu ook gebeurt. Siepie en Annet zijn naar huis.
Ik vind boer Henk eigenlijk toch wel leuker worden nu. Alleen die dames doen ook gewoon een beetje raar!