Boer zoekt vrouw 2007

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door toerist18, 12 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik heb vorige week al gehoord via de tamtam dat boer Jan terug is naar ANita, vroeg me toen af wat er van waar is maar als ik dan de uitzending van gisteren zie? :confused:

Bij Gerard zijn ze alledrie verliefd...dus er gaat er eentje verdrietig zijn. :cry: Ik persoonlijk denk dat hij voor Leonie gaat. Die is meer van het type niet zeuren maar werken en nuchter. Dat past wel bij hem denk ik.

Frans zou voor Joyce moeten gaan. Maar of hij dat ook doet? Denk dat hij Ronella ook wel erg leuk vind.

Agnes is niet verliefd en denk dat dat ook niet meer gaat komen. Persoonlijk zou ik denk ik voor Klaas gaan alhoewel ik hem soms een beetje knullig over vind komen.

En dan blijft over Henk. Hmmm...allebei de vrouwen willen hem wel maar ik vind ze alledrie apart. Denk dat hij Marlou kiest. Waarom? Gokje.. ;)

2. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Echt waar joh? Jan bij Anita... Zij past wel heel goed bij zijn interieur. ;)

Ik denk dat Gerard ook voor Leonie gaat. Die vind ik ook beter bij hem passen.

bij Henk heb ik nog geen flauw idee. Vind allebei de dames niet echt wat.

Ik weet niet of Frans voor Ronella kiest. Zij is wel overal bang van en dat vind hij volgens mij ook maar niks.

3. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    vind ik ook, ik hoop dat Frans voor Joyce gaat. Gerard voor Leonie, Henk voor Maartje en Agnes...tja, dat weet ik niet. Heb het idee dat Jurre meer verliefd op haar is dan Klaas.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Vond het wel in treurig gisteren bij Jan op de boerderij! Siepie die met windkracht 9 alleen buitne gaat lopen, annet zit alleen te lezen en te snotteren en Jan verstopt zich tussen de koeien!
    Wel knap dat ie Siepie heeft laten weten wat hij voor haar voelt! Volgens mij heeft ie nog nooit een vrouw gehad!

Gerard zegt dat ie er uit is. Toen Marja haar gevoelens met hem deelde, dacht ik, pak je kans en geef haar een zoen...maar dat deed ie niet!

Frans past volgens mij het beste bij Joyce, die doet overal aan mee en Ronella vind alles eng!

Henk snap ik niets van. wat een hork af en toe. Al doet ie nu wel meer zn best! Hij kiest denk ik voor Maartje!

Agnes krijg ik ook geen hoogte van. Ze straalde wel erg toen ze het over Klaas zn krulletjes had. Maar ik denk dat Jurre het meest voor haar voelt!

Heb net een stukje op de boer zoekt vrouw website gzien over volgende week. Gaan de jongens mee handballen met Agnes!

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn voorspelling: :)

Frans kiest voor Joyce
    Henk kiest voor Maartje
    Gerard voor Marja
    Agnes: tja die vind ik het moeilijkst te voorspellen: Ik denk toch Jurre

6. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    mijn voorspelling:

jan - anita (had de roddel ook gehoord)
    frans - joyce
    henk - maartje
    gerard - marja
    agnes - klaas

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Dat denk ik ook zo, zondag de ontknoping, spannend.

8. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Mijn voorspelling:

Frans kiest voor Joyce
    Henk kiest voor Maartje of geen van beide
    Gerard kiest niet voor Marja (kan niet op de andere naam komen)
    Agnes: Jurre

En het lijkt me wel lachen als jan inderdaad voor Anita gekozen heeft.

9. joyce

joyce Bekend lid

ben benieuwd :)

10. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0

pffft nou ik hou me voortaal wel stil haha
    of ik zeg dan het omgekeerde van wat ik denk... :)

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    haha goudvis, je zat een beetje mis..

ik vond het een geweldige uitzending hoor!
    die onverwachte tranen van frans in het weiland, de stiekeme kus in de varkensschuur van gerard, de mooie traanogen van klaas en haha een beetje een sneu einde voor henk..

heb er allemaal van genoten! ben benieuwd of ze nu nog bij elkaar zijn..

12. Erpse is eerste keus boer Gerard

ERP – Boer Gerard uit Landerd heeft voor het populaire KRO-programma Boer zoekt Vrouw zijn keus laten vallen op de Erpse Léonie. In de uitzending van zondagavond was te zien dat de 41-jarige eigenaar van een fokzeugbedrijf de 39-jarige Léonie verkoos boven Marja. De twee mogen er nu een weekend samen op uit om elkaar beter te leren kennen.

Léonie kwam de afgelopen week nog in het nieuws omdat ze officieel nog niet gescheiden zou zijn van haar eerste man. Volgens de Erpse waren hiervan zowel Gerard als de redactie van Boer zoekt Vrouw op de hoogte. In een interview met Léonie op de website van Boer zoekt Vrouw staat te lezen dat ze het goed kan vinden met de vader van haar drie kinderen. ‘…en ik heb heel bewust dit verhaal niet voor tv verteld. Ik maak de keuze om op tv te komen en het privé verhaal van de vader van de kinderen wil ik er absoluut buiten houden. Ik ben tenslotte 14 jaar erg gelukkig met hem geweest. Hij gunt me alle geluk van de wereld.’

13. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    ooooo wat vind ik het jammer dat Agnes niet voor Klaas heeft gekozen. Klaas met tranen in zijn ogen; Wat was hij teleurgesteld.

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik heb het nog niet gezien :( maa rkan hem niet openen via uitzendig gemist :( en dat nu net me kleine boef slaapt grrr ;) nou nog even proberen dan maar ;) wil het zien zie wel al wie voor wie heeft gekozen vind jammer dat frans niet voor joche heeft gekozen ;) had ik niet nverwacht

15. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Wel sneu voor Klaas inderdaad, maar ik denk dat er genoeg dames zijn die hem wel willen troosten ;)

16. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ja inderdaad Willes ;) Ik zou er wel een ritje op kunnen maken :p

17. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    hahaha :)

18. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik vond het een leuke uitzending, en een heel andere uitslag dan ik verwachtte. Ik hoop dat ze gelukkig worden.

Groet van Kiki

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hoorde net dat frans en ronella uitelkaar zijn weet iemand er wat meer over?

vriendlief zapte weer eens naar de gouden kooi tijdesn shownieuws

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Agnes en Jurre zijn echt leuk met elkaar. Ik hoop dat dit zo blijft!

Deel Deze Pagina