Een collega van mijn man kent Bertie van vroeger, blijkbaar heeft ze de boerderij geërfd, maar woont ze ergens anders. Ook weet hij of Bertie een vrouw overhoudt aan bzv, maar dat wil ik natuurlijk niet weten...
Die 'dochters' van Bertie zijn dus niet haar eigen dochters, maar die van haar ex-vrouw, die ze weer heeft van een eerdere relatie met een man. Het was me allemaal niet echt duidelijk eerst...
Zoontje net op bed en mijn man is nog aan het werk zo heerlijk rustig kijken ben benieuwd wie ze naar huis sturen
Beetje vreemd dat Theo zegt: "vragen stellen ligt mij niet zo". Dan is er toch niet veel aan voor de dames?
Bertie zoekt een intelligente vrouw om een gesprek mee te voeren praat dan! Zo jammer dat ze geen initiatief neemt
Bertie is een echte 5 sterren diepvries combinatie. Men, wat een opgave om emotie of geluid uit haar te krijgen! En die Lotte is wel een jokkebrok! Zij willen hem liever dan ik, maak dat de kat wijs haha. En Geert die er weer een vol op de bakkes zoent over een pak hagelslag met de 2 anderen die toekijken... Ik had echt bedankt!
Ik ben blij dat die Lotte eruit is. Zat me echt te irriteren aan die mond van haar met die veel te grote tanden en vooral wat er uit die mond kwam. Theo gaat ook niet helemaal soepel. Volgende week lopen de emoties hoog op.Het lijkt wel of die helemaal dichtgeklapt is. Bertie is echt een koele kikker Pfaff Ik zou daar niet tegen kunnen.Het lijkt wel of die vrouw geen emoties heeft.Ik vind haar zo gereserveerd. Jan weet ik niet helemaal.... Wel leuke meiden die bij hem zijn. Geert was weer op dreef. Ouwe snoeperd haha
Ben ook blij dat Lotte weg is, ze deed mij erg denken op een oud collega die erg schijnheilig was, moest steeds weer aan haar denken en idd, wat een jokkebrok! Bertie kan ik opzich wel begrijpen: al die camera's om je heen, al die mensen zo ineens... maar ze moet nu wel ontdooien en gewoon doen!
Blij dat Lotte eruit is! Die vond zichzelf een beetje te geweldig volgens mij Ik vond haar de minst leuke/aantrekkelijke van de 3 vrouwen. Lijkt me een over het paard getild kind. Die kapster vind ik erg leuk voor Tom. Die is lekker zichzelf en niet zo overdreven aandachtstrekkerig. Die andere lijkt me ook wel lief maar misschien iets te saai voor Tom.