Boer zoekt vrouw 2015

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

\
    haha nee zoals leonie op stond toen zn vrienden binnen kwamen dat vind ik spontaan :) we gaan t zien!! ;)

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dit! Het word Leonie:D

3. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ik denk dat Tom voor Rimke gaat maar ik hoop dat hij Leonie kiest.
    Verder vind ik Jan en Marieke wel heel leuk samen. Rianne past niet bij hem!
    En dan Geert en Ada.
    Over Bertie geen mening.

4. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    tom gaat voor rimke :D
    zij is veel spontaner dan die Leonie en volgens mij vind tom haar veel leuker

en die rianne vind alles wat jan zegt geweldig
    denk ook dat ie voor marieke gaat

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ja, Tom gaat Rimke kiezen. Die past denk ik het best bij hem. Maar ik zelf vindLeonie leuker. Maar ze moet haar haar los doen! en zelf ook wat losser. Dan heeft ze nog een kans.

Jan voelt een vonk bij Marijke. Joepieee. Die andere heb is niks mee.

Theo, arm schaap :( een voor eenvallen ze af! Ik denk dat het een verloren zaak is maar hij heeft toch niet veel verkeerd gedaan. Zielug.

Esther is idd opdringerig. Ik hoop dat ze Katherine kiest.

Spannend!

6. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ik zat gisteravond wel een klein vreugdedansje te doen na het zien van de filmpjes over Theo.. Nancy is gebleven en volgens mij hebben ze het best leuk! Die opmerking over ik neem die muis wel te grazen.. en misschien jou er wel bij.. woehaha... Misschien durft hij nu juist wat meer. Lieve man. Ik gun het hem zooo!! En Nancy dus ook! ;)

De rest....ik blijf Geert maar vies vinden.. yek..

Tom niet zo interessant...ik weet niet.. Misschien komt dat well dat ik
    niet zo geloof in zijn redenen om mee te doen. Kom op zeg..alsof hij niemand kan vinden..

Bertie... ik had gisteravond ook opeens het gevoel dat Katherine beter bij haar zou passen idd. Aparte muts..maar sinds gisteren bedacht ik me dat.. haha..

Bij Jan vind ik aan allebei die meiden iets raars aan zitten. Marieke spoort soms niet voor mijn gevoel en Rianne.. die is gewoon een reus.

7. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik hoop dat Jan voor Marieke gaat, zij is gewoon echt veel leuker dan Rianne!!
    En dan Tom idd voor Rimke, zelfde reden als hierboven.
    Denk dat Geert voor Ada gaat en ik hoop dat het wat wordt tussen Theo en die vrouw die nog over is (naam kwijt).

Bertie geen idee, denk die Esther, maar of dat nou iets blijvends is, denk t niet.

8. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik denk dat Tom voor Rimke gaat, Jan voor Marieke, Geert voor Ada en Bertie voor Esther. Volgens mij zou Ada het niet eens erg vinden als Geert haar én Hetty zou kiezen :p

Wat sneu voor Theo zeg, vind Nancy ook vrij onaardig overkomen opeens alsof hij maar dankbaar moet zijn dat zij er nog is.

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Tsssss inderdaad, en in het begin je allemaal de rambam knutselen en dichten. Als ik Theo was begon ik lekker met de tweede lading brieven nog eens na te lopen!

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.199
    16.537
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Waarom gaan al die vrouwen toch weg bij Theo?
    Vlgns mij is het een super aardige en goede vent.
    Ik begrijp dat echt niet.
    Ik zou inderdaad als ik hem was gewoon starten met een tweede lading brieven.

Tom gaat denk ik voor Rimke.
    Leonie moet inderdaad haar haren los doen.
    Ze is met dat opgestoken haar echt een secretaresse.Niets mis mee maar ze is zo'n mooie meid met haar haren los.

Bertie kan ik echt niet meer aanzien.Gisteren met zo'n oranje jas en dan die bomen snoeien.Gatver wat is dat een onaantrekkelijk mens zeg blehh.

Geert zat ik me ook weer te irriteren gisteren.Dat stomme gezoen de hele tijd.

Jan moet maar voor Marieke kiezen,vind ik een leuke meid.
    Rianne ook een leuke meid maar hun verschil in lengte vind ik echt lachwekkend haha

11. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Nee, geen Marieke! Ik citeer Nynkekijkttv.nl en ben het roerend met haar eens

Jan staat voor een duivels dilemma. Een soort Dilemma op Dinsdag. Want gaat hij voor een mensenmens of voor een schapenmens? Gaat hij voor de Vonk (Marieke) of de Klik (Rianne)? Gaat hij voor de emotionele zeikerd (Marieke) of voor de vrouw die alles wat ze wil zeggen gewoon in het zand schrijft (Rianne)?

Ik denk dat Jan gewoon even met de fiets het eiland over moet naar die Texelse meid die hij na de act in het circus naar huis heeft gestuurd.

12. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Katherine moet gewoon weggaan, snap niet wat ze in bertie ziet. Zij zelf is leuk, spontaan en vrolijk. Bertie is een saaie geitenwollen trui die je zelfs in het donker niet aan wilt trekken. Ja excuse me, meer kan ik er niet van maken. Vind opdringerige wanhopige esther dan wel bij haar passen, laat die 2 dan voor elkaar kiezen. Bij katherine past meer een net zo vrolijke meid als zij zelf, en dat is bertie alles behalve..

13. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Volgens mij vinden ze Theo te soft.

14. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik snap Nancy wel een beetje, als iemand gaat huilen als de andere vrouw weggaat zou ik ook wel gaan twijfelen. Ik hoop dat ze toch nog veranderd van gedachten want het ging vanaf de speeddate meteen leuk tussen hen. Maar ja als je eenmaal twijfels hebt ga je volgens mij alleen maar op de negatieve dingen letten.

Leonie werd veel te stil terwijl Rimke en Tom aan het praten waren. Je ziet en voelt gewoon dat ze zich niet op haar gemak voelt en onzeker is, ik denk als je bij de juiste zit je wel relaxter zal zijn. Tom had het ook over een warm en spontaan iemand. Dus denk wel Rimke, Leonie kan denk ik heel aardig zijn maar ze komt hier niet warm over wat volgens mij vooral door haar onzekerheid komt.

Jan gaat denk ik voor Marieke. Een vonk en een klik... tja dan moet je toch voor de vonk gaan, gewone vrienden kun je altijd nog maken.

Geert... bah vind ze vies met dat gezoen.

Bertie is gewoon wat mannelijker, dat ze met een oranje jas etc staat is toch logisch? Je kan moeilijk in je rokje en wollen mantel een boom gaan snoeien.
    Esther staat me vanaf het begin al tegen, maar Bertie sprak wel uit dat ze een lichte voorkeur voor haar had. Bertie moet wat ontdooien dan zal ze misschien beter klikken met Katherine, want als je Bertie zo zag bij de kaasfondue kwam ze al veel losser over. Misschien helpt het ook wel als Katherine nu niet meer zoveel pusht terwijl Esther dat wel doet.

15. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    En de bobbel van Geert in zijn broek toen Ada op schoot zat, haha! Geile Geert.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      4,8 KB
      Weergaven:
      24
  16. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Dit is wat ik denk:

Theo: vind het erg sneu voor hem, maar ik denk dat ook deze vrouw niet voor hem kiest.
    Tom: ik hoop Leonie, maar hij kiest denk ik Rimke.
    Geert: Ada. Die past het beste bij hem vind ik.
    Bertie: ik heb een vermoeden dat ze voor Esther gaat kiezen, maar ik vind persoonlijk Esther niet leuk, Catherine daarentegen wel. Die is ook heel spontaan en zou Bertie goed aanvullen.
    Jan: ik denk dat hij voor Marieke kiest. En toch twijfel ik daar nog over. Het kan net zo goed wat worden met Rianne, omdat die klik zo aanwezig is.

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.199
    16.537
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Maar wat willen ze dan???
    Ze hebben toch niet voor niets naar hem geschreven?
    Ze vonden hem aantrekkelijk doordat die zo rustig en lief overkwam en nu haken ze allemaal af.
    Ik vind Nancy wel een hele warme vrouw,
    Pfff ben blij dat ik niet in hun situatie zit haha

18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.199
    16.537
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Geert was gisteren inderdaad weer om te kotsen.
    Vorige week vond ik hem wel weer oke maar nu was het gewoon weer te erg...
    Zelfs mijn man kon het niet meer aanzien en die houdt doorgaans wel van een geintje en gekkigheid maar dit is tenenkrommend brrr

Ik vind Katherine echt een lieve en warme vrouw maar ze is veel te leuk voor zo'n saaie boerin als Bertie.
    Ik liep zojuist bij de Makro en zag ik werkkleding hangen en moest gelijk aan Bertie denken haha
    Natuurlijk ga je daar niet in je beste goed lopen maar het is gewoon alles bij elkaar met die vrouw.

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Theo held!

'Ik neem die muis te grazen en daarna jou ook nog wel'

Hahaha!

20. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Geen idee, heb dat ergens gelezen of op tv gehoord.
    Ik vind hem ook overkomen als een fijne man, maar ook wel wat saai. Als de klik er niet is dan houdt het op. Maar hij heeft nog genoeg brieven over, zit vast wel iemand tussen.

Deel Deze Pagina