Boer zoekt vrouw 2015

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik denk nav het voorstukje dat Geert voor Hetty gaat kiezen, wat denken jullie? Volgens mij juist expres op het verkeerde been gezet. Ik had ook gedacht dat ze alle keuzemomenten nu zouden doen. Blijft spannend.

Ik vind het wel leuk dat Geert echt verlieft is op 1 v/d 2.

En ik denk, wie Bertie ook kiest, het wordt niks.

Bijzonder om te zien trouwens hoe goed Marieke en Rianne met elkaar konden. Denk dat de dames bij Geert het ook heel goed met elkaar kunnen vinden trouwens.

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Rimke was zo koeltjes door de camera denk ik. Maar het lijkt me sowieso al lastig schakelen. Ze wist misschien ook niet dat Leonie het al wist.

Rianne had ik niet verwacht, hoewel ze wel leuk zijn samen. En zo verliefd ineens :) Hij vond het schaapachtige waarschijnlijk wel leuk.

Geert gaat denk ik voor Ada, hij zoent haar toch net wat meer en raakt haar toch wat meer aan. Wel sneu voor Hetty.

Bertie... tja, denk dat ze toch voor irritante Esther gaat. Tijdens het ploegen leek dat toch wat meer op een echt gesprek. Moest zo lachen om Esther haar opmerking tijdens het eten, toen Bertie en Katherine het over kinderen had: ja van dieren krijg je ook veel liefde?! ..... Ze wilde ook wat inbrengen geloof ik..
    Denk dat Bertie uiteindelijk wel beter af zou zijn met Katherine.

Hoop dat het met Theo toch wat wordt, zeker omdat ze het toch niet af wil sluiten.

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Vroeg me toch ook even af of ze het wel zo leuk vond, maar ga er vanuit dat ze niet goed wist hoe ze moest reageren. Ze houdt zich toch al een paar dagen in en dan opeens mag je... Vind ze leuk samen!

4. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Boer Tom heeft zijn keuze voor het keuze moment gemaakt. Floep, daar was Yvonne er! Ik vraag me af hoe men Yvonne inlicht. Doet de boer dat of de cameraman?

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Hihi dat schaapachtige leuke opmerking het is natuurlijk ook een schapenboer 😉

6. pientje1

pientje1 Niet meer actief

De sfeer tussen esther en katherina is vreselijk zeg! Duidelijk dat ze elkaar niet mogen, maar een beetje moeite doen kan geen kwaad.

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.206
    16.541
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik snap echt werkelijk niet wat die vrouwen in Bertie zien.
    Ik vind die Esther ook maar een irritante zeg en ze heeft een raar gezicht.Lijkt wel een clown.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Alle mensen wat is die Bertie verschrikkelijk saai. Kan er echt niet bij gewoon. Ik zou me echt kapot vervelen daar en meteen zijn opgestapt.

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Het is inderdaad genant! Als Katherine zegt dat ze haar leuk vindt ( haar bankrekening? Behang in de woonkamer? De hond?) reageert ze gewoon met JA en rijdt verder... Wat een hork, het is meer een vent. Neem Esther Bertie, jullie verdienen elkaar!

En volgensmij was Rimke hartstikke nerveus maar blij! En Leonie ging van ellende weer roken, arm kind.

Voor Rianne vind ik het zo leuk, dat ze haar verloofde was verloren raakte me wel. Gun het haar enorm en die andere vond ik ook maar een emotionele zeikdoos met haar zekerheden.

En Geertje, tsja... Ik vind Ada wel leuk. Is net mn schoonmoeder ook zo'n blij figuur haha.

10. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik heb werkelijk geen idee meer wie wie gaat kiezen haha. Want bij Tom dacht ik dat die Leonie ging kiezen (je zag ze meer in gesprek en oogcontact hebben vond ik). En jan dacht ik dat die Marieke zou kiezen, maar vind hem nu ook wel leuk met Rianne, een lief meisje hoor. Die Marieke is me wat te dramatisch.

En nu Geert, geeeeeeen idee.

En wie Bert gaat kiezen, hoop voor Esther. Katherine kan veel beter krijgen, alleen jammer dat zij denkt van niet. Ze blijft zich wanhopig vastklampen aan het idee dat Bert haar toch wel leuk vindt, en voor haar kiest.

Theo blijft denk ik toch alleen, die Nancy twijfelt te veel.

11. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Toen de moeder van Tom er was had ik het gevoel dat ik naar een heel ander programma aan t kijken was. Namelijk: Wie trouwt mijn zoon? Pff vreselijk.

Ik vind dit echt het meest saaie seizoen ooit.

12. Mini en Maxi

Mini en Maxi Actief lid

22 dec 2014
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    De moeder van Tom kwam ook echt even keuren... Haar opmerking "je moet je wel realiseren dat het werk voor het meisje gaat. Dus als hij de bollen aan het planten is, hij niet om 18 uur aan de dis zit". Daarmee doelde ze er al op dat ze liever Rimke wilde volgens mij. Maar wel een domme opmerking, alsof je met een kantoorbaan wel altijd netjes om 18 uur aan tafel zit...

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik heb werkelijk met open mond zitten kijken.... ;)

Tom die voor Rimke koos?? en die moeder inderdaad...

en Jan die niet voor Marieke koos??? Heb er geen woorden voor..

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Had ook totaal niet verwacht dat Jan voor Rianne zou gaan, vond hem veel leuker met Marieke! Maar ja, zijn keuze!

Rimke had ik wel verwacht, Leonie gaf me de kriebels.

Ben heel benieuwd wie Geert en Bertie uiteindelijk gaan kiezen!

En dan snel door naar de weekendjes weg, weer een theekopjes scene please ;)

15. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Ik vind Rianne juist wel leuk. Ik vind haar gewoon eerlijk en volgens mij is ze ook lief. Ik vond die Marieke een beetje een zeur met haar zekerheden enzo. Ik bedoel als je echt iemand leuk vind neem je toch het risico dat je evt. gekwetst wordt in deze situatie? Maar dan heb je wel jezelf echt laten zien, nu was ze terughoudend uit ngst gewetst te worden en dat heeft haar misschien de kop gekost.

Rimke ook leuke meid, wat onzeker en gereserveerd in haar emoties, waardoor ze ook niet zo uitbunbdig tom om zijn nek zal vliegen.

Geert n zijn vrouwen. Ik vind het gezellig daar! Ik vind zelf Ada heel betuttelend hoe ze doet....ik zou daar op een gegeven moment gek van worden, maar misschien vind hij dat juist leuk. Verder ind ik beide vrouwen leuk voor geert, geen idee wie hij kiest.

Bertie......is ook maar een mens en gevormd door oa haar verleden. Het zal nooit een spontaan mens worden, maar ook zij heeft liefde nodig. En ik denk dat iemand die daar doorheen kan kijken en geduld heeft en bepaalde dingen kan accepteren van haar, en haar de tijd geeft wat te ontdooien, steeds meer van Bertie te zien krijgt en daar best iets moois mee kan opbouwen.

Theo......dat is een hele rustige bescheiden man en volgens mij heel lief en bezorgd. Hij heeft ook wat langer nodig om zich te laten kennen.

Zo, mijn idee;).

16. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Haha, dat valt mij ook steeds weer op.

Esther leest de krant en vraagt aan Catherine: kijk jij ook naar het songfestival? En Catherine zegt: "Nee" en duikt zo weer in haar boek. Je kunt ook moeite doen inderdaad om er iets verder over door te gaan.

En toch moet ik zeggen dat ik Catherine ook veel leuker vind als Esther, Esther is totaal niet mijn type.

Ik denk (en hoop) dat Geert kiest voor Ada. Ik vind die Hetty op de één of andere manier een beetje chagrijnig overkomen. Ada past echt heel erg bij hem vind ik.

17. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    die opmerking van esther over die dierenliefde sloeg nergens op ze moest gewoon even er tussen vallen dat ze ook nog iets te melden had

tom en rimke leuk! al denk ik dat het niks word en dat het niet uit had gemaakt welke hij had gekozen

en jan die voor rianne koos zag ik ook niet aankomen de vorige keer zag je zijn hele blik veranderen toen ie over marieke sprak
    maar goed als ze maar gelukkig zijn saampjes

ik hoop dat geert voor ada kiest maar denk dat ie voor hetty gaat daar had ie in het begin al een paar keer blikken mee gewisseld zoals ie zelf zei.

ik hoop dat nancy eens ophoud met twijfelen en er gewoon voor gaat samen met theo

18. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Haha ik had dat ook maar dan eerder naar het programma 'hotter than my daughter' (hotter than my son in dit geval ;) )Dat jurkje en jasje vind ik persoonlijk niet gepast op die leeftijd.

Tja en wie ze kiezen.. geen mening over wat beter is. Ik denk niet dat een ander daar over kan oordelen.

Ik denk dat Bertie voor de blonde vrouw gaat kiezen en Geert voor Hetty. Ben benieuwd.

19. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik ben echt zooooooo verbaasd over de keuze van Jan:$
    Vorige aflevering leek hij tot over zijn oren verliefd op Marieke na dat gesprek één op één en die omhelzing. Hij glunderde toen helemaal toen hij over haar sprak.
    Ik zou van Rianne echt koppijn krijgen met haar harde stem en overdreven gedoe.
    Maargoed..zijn keuze... ben alleen bang dat het niks gaat worden en hij spijt krijgt dat hij Marieke weg heeft gestuurd.

Ik had gehoopt dat Tom Leonie zou kiezen omdat ik haar een mooie,leuke meid vind.
    Rimke is ook best aardig maar of ze echt bij Tom past??

20. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Nou ik vind die Katherine maar een ouwe zeur. Ze lijkt me echt zo'n bazig typetje.
    Gelijk aan het janken in één van de vorige afleveringen toen de spanning haar te veel werd of zoiets. Ieuw nee.. echt geen leuke vrouw.
    Esther past ook totaal niet bij Bertie. Ik denk dat wie ze ook kiest het toch geen stand houdt.

Deel Deze Pagina