Boer zoekt vrouw 2015

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Wat heeft dat met de discussie te maken?

2. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Dat je hoog en laag kan springen, maar uiteindelijk is het persoonlijk of iemand het als naïviteit beschouwt of niet.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

wel met m'n vriendinnen hoor en m'n huidige man voelde toendertijd ook heel snel aan als m'n beste vriendin :) - dus dat soort dingen kan bij ons ook best voorbij gekomen zijn - heerlijk juist -

en juist wél némen.. heerlijk als je nog zo zorgeloos kunt zijn - als is het maar even door de verliefdheid! (ze heeft tenslotte genoeg meegemaakt) maar ik sluit me dus helemaal bij Bloesem aan :)

4. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Laatste keer. :(

5. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik weet niet of het met Geert en Hetty echt stand houdt hoor, ze wil hem best veranderen als ik zo merk.
    Hij is nou eenmaal zo en dat kun je niet veranderen.

6. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja weet t ook niet. Hij heeft nou eenmaal adhd dat kun je niet veranderen...

7. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik vind dit best zielig voor hem, als je hem met die city-trip zag was hij echt zo onzeker. Nou dat zou ik ook worden met een man die mij zou willen veranderen.

Tom die komt wel aan de vrouw.

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Geert heeft ook de verkeerde vrouw gekozen, hij had Ada moeten kiezen, paste veel beter bij hem.

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.562
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Tom en Rimke wordt ook niks.
    Dacht ik al te zien tijdens de city trip.
    Beetje een blamage.

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.562
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ada was inderdaad beter voor hem geweest.
    Zij is echt het zorgzame type en Hetty kan prima haar eigen boontjes doppen.

11. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wie weet welk liedje net werd gespeeld op het eind. Zingt Anouk dat samen met een man?

12. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Anouk en Douwe Bob volgens mij.

13. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Kreeg ook het gevoel dat Geert Ada had moeten kiezen. Ze wist toch dat hij druk is, moet ze accepteren niet willen veranderen. Vond het sneu voor Geert, hij zag er minder ontspannen uit dan voorheen.
    Leuk Bertie en Esther nog samen. En wat jammer van Tom en Rimke!

14. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Vind Jan en Rianne, en Bertie en Esther er echt wel gelukkig uit zien! Heel leuk!

Geert en Hetty weet ik ook niet hoor, heb wel een beetje met hem te doen...

Ben ook wel benieuwd hoe het met Theo en Nancy verder zal gaan.

15. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Bedankt Cida84 en Pientje1. Dat is hem!

16. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Leuke uitzending, leuk dat alle vrouwen mee waren, ook waren ze niet allemaal superverliefd nog/al...

Wat ik heel leuk vond, was dat de boer die toen maar 2 brieven kreeg (wat volgens mij helemaal geen rare man was) nu een héle leuke vrouw had volgens mij. Ik vond het toen zo sneu voor hem en wat heeft hij een leuke vrouw gekregen!

17. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Ik snapte dat ook al niet dat die ene boer maar 2 brieven had gekregen. Een sympathieke man. En nu nog een vriendin ook, leuk voor hem!

Ik vond Ada ook veel beter passen bij Geert. Zij liet hem gewoon Geert zijn en floot hem af en toe terug met een grapje of aanraking. Hij was nu maar stilletjes en getemd. Niet meer zichzelf (alsof ik hem heel goed ken :p)

Boer Jan en zijn vriendin vind ik gewoon heel leuk! Een grappig stel met humor.

Tom en Rimke. Tja, rimke moet een beetje meer gevoel laten zien. Toen ze werd gekozen, deinsde ze al terug en werd het met een high five gevierd. Maar ja, alshet gevoel er misschien niet is...

18. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ohhh...afgelopen :'(

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik denk dat Hetty dacht dat Geert door al de drukte nog drukker was dan anders... en dat hij wel íéts rustiger zou zijn, als alle drukte minder was.
    Maar dat is dus de vraag... Hetty is echt van 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' - en ik vraag me af of dat gaat werken met Geert. Ik vond Ada ook beter bij hem passen. Maar mogelijk is hij JUIST wel voor Hetty gevallen door die houding van haar.

Erg leuk dat Bertie en Esther nog samen zijn. En inderdaad die boer met die 2 brieven, geweldig leuke vriendin! En Janco ook gelukkig :) . Ja leuke uitzending zo...

Wel grappig trouwens dat Bertie nu de eerste Boerin is die geslaagd is in haar zoektocht (op tv).

Deel Deze Pagina